اندر حکایت سلبریتی‌هایی که پشت تروریست‌ها درآمدند!

بامداد ۲۹ اردیبهشت حکم اعدام ۳ نفر از عوامل حمله تروریستی خانه اصفهان به اجرا در آمد، حکمی که بعضی سلبریتی‌ها به آن واکنش منفی نشان دادند.

مدارک واضحی وجود دارد، فیلم‌ دوربین های مداربسته به تنهایی مشخص کننده لحظه حادثه هستند، قاتلان به دفعات چه قبل از دستگیری و در فضای مجازی برای نمایش خود و چه پس از آن و در دادگاه با حضور وکلای خود نسبت به ارتکاب حمله تروریستی خود اذعان کرده‌اند.

مدارک فراوانی از لحظه تصمیم گیری این ۳ نفر برای اقدام تروریستی بر علیه مردم و نیرو‌های امنیتی تا بعد از دستگیری آن‌ها وجود دارد و هیچ موضوع گنگ و نامفهومی در پرونده آن‌ها وجود ندارد.

این‌ها تعریفی ساده از پرونده خانه اصفهان و حمله تروریستی افرادی وابسته به گروهک منافقین به مدافعان امنیت و به شهادت رساندن ۳ نفر از نیرو های امنیتی و مجروح کردن تعدادی از مردم است.افرادی  که تنها برای حفظ امنیت کشور خود در صحنه حاضر بودند.

با تمام مدارک، با تمام فیلم‌ها و اتفاقاتی که خود این گروه تروریستی به انجام آن اعتراف کردند، باز هم هستند، سلبریتی‌هایی که هشتگ اعدام نکنید می‌زنند و نسبت به اعدام ۳ تروریست حمله خانه اصفهان واکنش نشان می‌دهند.

تروریست‌هایی که به راحتی حرف از کشتن انسان‌ها می‌زنند و بدون ناراحتی به کار خود افتخار می‌کنند.

حمله تروریستی خانه اصفهان

تروریست‌هایی که این گونه اعتراف می‌کنند.

صالح میرهاشمی یکی از محکومین این پرونده در دادگاه با اشاره به شب تیراندازی که منجر به شهادت سه مامور حافظ امنیت شد، گفت: در شب وقوع حادثه زمانی که مجید کاظمی شروع به تیراندازی کرد به سمت وی ایستادم و گفتم که روبرو شلوغ است، در محل سر و صدای زیادی بود و متوجه حرف من نشد. شروع به دویدن کردم که متوجه شدم فردی از پشت سر با سلاح کلت در حال تیراندازی به سمت شهید اسماعیلی است.

وی ادامه داد: زمانی که ماموران آمدند، مجید در حال تیراندازی بود، از پشت یک نفر را دیدم که اقدام به تیراندازی کرد، صورت وی پوشانده شده بود، اما از نظر هیکل و ظاهر شبیه سعید یعقوبی بود.

وی همچنین در رابطه با اسلحه خود به قاضی گفت: حدود یک سال و نیم گذشته بود که کلت کمری ترکیه‌ای را به همراه ۱۲ فشنگ از فردی به نام «حمید‌لره» خریداری کردم و هیچ استفاده‎ای از آن نکردم. در شب وقوع حادثه اسلحه در پارکینگ خانه و در زیر زین موتور من بود.

تروریست ها

سعید یعقوبی، متهم ردیف سوم پرونده نیز در دادگاه جزییات حادثه را اینگونه شرح داد: شب اغتشاشات در خانه بودم که صالح به من زنگ زد و گفت که به نگهبانی خانه اصفهان بیا. در حین رفتن و در مسیر به مجید (محکوم علیه ردیف دوم) زنگ زدم که او هم در مسیر آمدن به آنجا بود. زمانی که به محل رفتم دیدم که اغتشاش شروع شده است. در محل سهیل و صالح را دیدم. کمتر از ۱۰۰ نفر وسط معرکه و ۲۰۰ نفر نیز در حال تماشا بودند. در همین زمان ماموران آمدند و دیدم که مجید از زمین خاکی تیراندازی کرد. مجید اسلحه را روی یک خودرو گذاشته بود و تیراندازی می‌کرد

متهم ادامه داد: بعد از این ماجرا به همراه مجید به یک کبابی رفتیم. در آنجا مجید از من خواست تا از وی فیلم بگیرم. در زمان فیلمبرداری صاحب کبابی ما را دید و فکر می‌کنم که صحبت‌های مجید را شنید. 

مجید از من خواست آنجا را ترک کنیم. مجید به من گفت که من را جایی ببر تا فشنگ بخریم، من که چند نفر را کشتم آب از سرم گذشته، بگذار همه را بکشم.

حالا، اما ۳ تروریست پرونده خانه اصفهان به دار آویخته شدند و باز هم تعداد معدودی از سلبریتی‌هایی که ترجیح می‌دهند به حمایت از قاتلین این پرونده بپردازند. سلبریتی‌هایی که البته برای دریافت تابعیت خود مجبور به موضع گیری بر علیه ایران هستند. افرادی که به نظر می‌رسد مانند برخی از دوستان به خارج فرار کرده خود تصمیم نهایی را گرفته اند و به دنبال دشمنی با ایران و حمایت از تروریست‌هایی هستند که کمر به قتل مردم خود بسته اند.

سلبریتی‌هایی که به حمایت از قاتلین ۳ شهید حادثه تروریستی پرداختند بد نیست نگاهی به صحبت‌های خانواده‌های این شهدا بیندازند.

حمایت از تروریست ها، حال روز عجیب این روز‌های سلبریتی‌ها

 مادر شهید حمیدی در این خصوص اظهار داشت:۶ ماه از شهادت فرزندم گذشته است، دوری او برایم بسیار سخت و دشوار است.

وی ادامه داد: بچه خود را گذاشت و اکنون فرزندش بهانه پدر را می‌گیرد و می‌پرسد که چرا پدر نیست و نمی‌دانم به او چه جواب دهم. آن‌ها که کاری نکرده بودند و تنها ایستاده بودند تا از مادر و بانویی که رد می‌شوند محافظت کنند، آیا حقش بود که این کار را با او انجام دهند؟

پدر شهید چراغی نیز دراین‌باره گفت: چیزی را از دست دادم که نمی‌دانم چه بگویم، کاش من ۱۰۰ بار مرده بودم، اما پسرم زنده بود. نمی‌دانم چرا باید بچه من را که برای مردم، مملکت، بازار، کاسب و ناموس مردم دفاع می‌کند، این‌گونه شهید کنند.

وی ادامه داد: پسر من که به شهادت رسید، ۲ فرزند دارد؛ یکی ۷ سال و دیگری ۱۱ سال دارد، دائم پسرش سراغ پدر خود را از من می‌گیرد، من باید چه جوابی به او بدهم؟ بگویم پدرت کجاست؟ چه‌کسی او را کشته است؟

پدر شهید چراغی خاطرنشان کرد: از ۶ ماه گذشته تاکنون آسایش ما از بین رفته است و با این کاری که با فرزند من کردند زندگی ما را آتش زدند.

وی اضافه کرد: سازمان بین‌الملل اگر می‌تواند فرزند من را زنده کند و پاسخ فرزندان او را که هر شب سراغ پدر خود را می‌گیرند بدهد، درست می‌گوید، اما اگر نمی‌تواند انجام ندهد غلط می‌کند چیزی می‌گوید.

مادر شهید چراغی گفت: جواب نوه‌ام را چه بدهم؟ شب که می‌شود نوه ام می‌گوید "موشک بدهید به آسمان روم و یک لحظه پدرم را ملاقات کنم".

سرانجام حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.

حکمی که در کمال ناباوری باعث ناراحتی افرادی شد که تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا بر علیه ایران و طبق نظر رسانه‌های ضد ایران و دشمنان کشورمان صحبت کنند. افرادی که البته به نظر می‌رسد هیچگاه نباید آن‌ها را جدی گرفت، چرا که برای آن ها منافع خود را از هر چیزی مهم تر است و اکنون نیز منفعت خود را در حمایت از قاتلینی می بینند که کمر به نابودی امنیت و آسایش مردم ایران بسته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
نظرات افراد سلبریتی مسلکی که درس حقوق نخوانده‌اند، فقط در همان حیطه بازیگری خودشان آن‌هم اگر واقعاً سوادش را داشته باشند، قابل توجه است و در زمینه‌ای که تخصص ندارند نباید اظهار نظر عمومی کنند.
(تشکر بابت درج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
این سلبریتی آشغال دیگه کیه ؟ از قاتلین حمایت میکنه به جای اینکه از مظلوم دفاع کنه از مدافع امنیت خودش دفاع کنه
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۸:۴۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
باید از این اح م ق ها باز خواست شه چرا حمایت میکنن؟؟

یک بار این اح م ق ها ببرین مرز تو عملیات دست و ما بسته تماشا کنن البته بدون اینکه پوشک بپوشن

ببینیم بازم جرات دارند نظر بدن؟؟

تو فیلمای عشقولانه ک چند ترقه میترکه بازی کردن خیال میکنن خیلی چریک هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
سلبریتیها فحشا سالاری را دوست دارند چون بهترین راه برای کمبود خودنمایی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر این سلبریتی های وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
آراز
۰۸:۳۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
حکم قوه قضاییه که مشخصه اگه بی حجاب باشه یک میلیون و پانصد هزار تومن جریمشه اگه نه فقط حرف زده که جریمش کمتره احسنت به اون کارشناسی که این مبلغ جریمه رو کارشناسی کرد و درود بر مدیرانی که پذیرفتند حالا این مشاورا و کارشناسان و مدیران هر چقدر حقوق بگریند وجدانا حقشونه ماکه به عقلمون نمیرسید اینجوری از جرم جلوگیری کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
چرا قوه قضاییه اینقدر مماشات می‌کنه با سیلبریتی های وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
متاسفم برای این سلبریتی های خائن وطن فروش که از قاتل حمایت میکنن. لعنت بهشون. امیدوارم خدا ازشون انتقام سختی بگیره که میخوان باز هم جوانان ما رو به کشتن بدن.یادشون رفته خدایی هست روز جزایی هست
وای بر ما و بر صدا و سیمای ما که امثال اینها رو گنده کرده و میکنه چرا به خاطر حرف هاشون جوابگو نیستن؟ چرا فرخ نژاد گفت یه ملت برام مهم نیست هر بلایی سرشون بیاد فقط خم به ابروی بچه من نیاد چرا باز هم ازش حمایت کردید چرا باز هم عده ای نشستند فیلم هاش و دیدن طرف داره تف میندازه تو صورتمون چرا حالیمون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
معادل فارسی سلبریتی میشه هیچ کاره ی همه کاره .‌‌نه سوادی داره و نه دانش و نه تخصص. اون وقت میاد توی همه موضوعات اظهار نظر می‌کنه.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۰:۵۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
یک بار جستی مخلک...
خانم علیدوستی نوبت محاکمه شما و همه خائنین حرام لقمه هم خواهد رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
خدایا شر این دولیتری های دوزاری رو از سر این مملکت کم کن
اینا دیگه کین آخه ؟؟
آدم به عقل اینا شک میکنه که آیا مغزی تو سرشون هست یه نه ..
چقدر حقیر و بدبختن ..
واقعا حالمونو بهم زدن دیگه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
سلبریدیهای وطن فروش نفرین بر همتون
عووووووووقم میگیره از این همه حماقت و لجاجت و دیاثت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
سلبریتیها انسانهای سراپا عقده هستن که اصل و نصب محکمی هم ندارند واغلب در خانواده هایی درب و داغون پرورش یافته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
برای چه اینها رو اینقدر به حساب میارید؟ اینها این رفتارشون برای اینه که مطرح بشن، به سگ محل بذارید ولی به اینها اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
وقتی یک فرد به خاطر حرف های علی دایی اغتشاشات شدت گرفت و چشم یک نفر تخلیه شده شکایت می کند و اما قوه قضایه حاظر به تشکیل پروند و پیگیری نیست خروجی این آیت که هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
چرا دادگاه علنی برگزار نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
yjc از طرف ما به رییس صدا و سیما بگید برای بازیگران یک حقوق مشخصی تعریف کنن.وقتی پولهای نجومی بادآورده را به بازیگران میدهند مسبب توهم در بازیگران میشن و زمینه وطنفروشی و خیانت را در آنها فراهم میکنن.مرگ بر بازیگران وطنفروش
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۲:۴۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
این وطن فروش دلقک خانم چرا گم نمیشه از ایران بره گم میشه کلا

ترانه غرب دوست !
زلنسکی دلقک تر از تو بوده مثل دلقک ها سیرک دور گرد از صبح تا شب دور دنیا میگرده از ترس جونش ب گدایی افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
از هر چی وطن فروش و خود شیفته بازیگر نما بیزارم از کشور اخراج شن برای آرامش مردم خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
از هر چی وطن فروش و خود شیفته بازیگر نما بیزارم از کشور اخراج شن برای آرامش مردم خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
وقتی از خانواده این سلیبریتی ها توسط این اشرار جیز میشن

چرا از این افراد شرور دفاع نمیکنن؟؟!

معلومه این افراد شرور از این سلیبریتی ها خط میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
چرا با این منتقدان به ناحق و حامیان تروریسم و غرب زده های گوگولی مگولی قوه قضاییه برخورد نمی کنه
خبری پیگیر باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
لعنت بر وطن فروشان خائن بی وجود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
توف به شرف نداشتت که همیشه از ظالم حمایت میکنی ای کاش برای عزیزای خودتم همچین اتفاقی میفتاد ببینم اون وقتم اینجور حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
تسلیت به همه ی این خانواده های داغدار.چه این فرزندان دهه ی هشتادی که با ترور ناجوانمردانشان داغ بزرگی به خانواده هایشان تحمیل شد و چه آن کسانی که در پرونده ی خانه ی اصفهان متهم بودند و بسیار بعید است که در دادگاه های یک طرفه ی جمهوری اسلامی با عدالت محاکمه و قصاص شده باشند.اما سوال اینجاست چرا باید سرباز صفر وبی تجربه را در خطرناک ترین نقطه ی مرزی و محل جولان تروریست ها مستقر کرد و نیروهای کادر و باسابقه در آنجا حضور نداشته باشند که چنین داغ بزرگ و فراموش نشدنی تا آخر عمر به آنها تحمیل شود.آیا مسئولین حاضرند فرزندان خود را به نقطه ی صفر مرزی برای خدمت مقدس سربازی بفرستند؟!!!yjc آیا وجدان منتشر کردن این نظر را داری؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
تنها راه حل برخورد قاطع با این افراد به اصطلاح سلبریتی وطن فروش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
این را باید از قضاتی پرسید که این وطن فروشها را یک روز احضار می کنند وروز بعد با سلام وصلوات به بیرون هدایت می کنند باید از قضاتی پرسید که با جریمه ۱٫۵ میلیونی برای مهتم دین وشرع وخون شهدا را به تمسخر می گیرند وموجب گستاخ شدن این خائنین میشوند حالا دیگه پرده افتاده وسلبریتی ها شمشیر از رو کشیده اند حالا باید دید بهانه جدید قضات محترم برای ایجاد حاشیه امن برای این وطن فروشان چیست
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقار
۰۸:۵۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
وقتی زورگیرا رو با پابند الکترونیکی آزاد میکنن و محدوده جغرافیایی براشون تعریف میکنن که فقط تو همون محدوده به فعالیت شغلی شریفشون بپردازند . اینا که حتما باید نیروی انتظامی براشون ماشین گل بزنه و رو سرشون ببرن اصلاعجیب نیست. فقط عجیب اینه که میدونن مردم میفهمن ولی از رووووو نمیرن چی مصرف میکنن نمیدونم. !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
این سلبریتی های مزدور ، جنایتکاران بلقوه ای هستند که هنوز فرصت جنایت پیدا نکرده اند ، این جانیان وراج باید مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
خودمون گنده شون کردیم . از ماست که برماست
Iran (Islamic Republic of)
اب
۲۱:۴۳ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه این سلبریتی های وطن فروش نگران گیرین کارت و ویزای خود از کشورهای اروپایی وآمریکا هستند منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند و همراه با اروپا و آمریکا تروریست شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام وعرض ادب خدمت خبرنگاران محترم
میخاستم مطلبی رو به عرض شما برسانم،بنده در شهرستان همدان در اسنپ مشغول کار هستم،ولی الان این برنامه باز نمیکنه و علتش رو هم شرایط وقوانین جدید وضع شده توسط اسنپ اعلام میکنه و کاربر باید گذینه شرایط رو مطالعه کردم و پذیرفتم رو بزنه تا برنامه باز بشه ولی شما هرچه سعی کنید قوانین باز نمیشه که مطالعه کنید و در آخر باید به ناچارگذینه مطالعه کردم و موافقم رو بزنید تا وارده برنامه بشید،لطفا پیگیری بفرمایید،متاسفانه این شرکت خیلی در حق مردم اجعاف میکنه،که خدا یی نکرده حقی پایمال نشه بازم ممنون که دق دقه مشکلات مردم رو دارید به خدا میسپارمتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
# ترانه علیدوستی _ حبس ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
معلوم نیست چه زمانی نظام تکلیفش را با یک مشت سلبریتی اگر نگوییم معاند حداقل ناآگاه مشخص کند!!! در همین آمریکا اگر موضوع مشابهی اتفاق می افتاد سلبریتی ها مس توانستند این گونه اظهار نظر کنند؟ در ترکیه که کماکان اوزیل به مسافرکشی مشغول است!!!! وقتی این سلبریتی های ... مالیاتی را که یک رفتگر پرداخت می کند، پرداخت نمی کنند باید هم منتظر این رفتارها از آنها باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۰۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
دلم میخواد بیایند و توضیح بدهند که چرا از این جنایتکاران حمایت میکنن، شاید قانع شدیم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
چیزی برای دفاع از خود ندارند جز بی وجدانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
شش نفر ازجوانان وپاره تن ملت ،توسط تروریستهای مورد حمایت فکری همین سلبریتی های مفتخور،در سراوان مظلومانه به شهادت رسیدند، و اه از نهاد این بی وجدانها درنیامد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
نام سلبریتی را اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه اصلا هیچ نظارت وتمرکزی حتی بر رسانه های دیداری وشنیداری وپلتفورمهای مرتبط نظیر روبیکا،ایتا و... که با وقاحت وبیشرمی اثارسخیف ومشمیزکننده سلبریتی های وطن فروش ممنوع الکار را پخش می کنند وجود ندارد،یک قهوه خانه سر راهی هم که اماکن به واسطه تخلفش در ان راتخته میکند جرات وجسارت فک پلمپ راندارد،اما دراین صداوسیمای عریض وطویل این کشور، با صدها تیم ارزیاب وکارشناس،به راحتی اب خوردن همه اثار این سلبریتی های بی شرف و وجدان ممنوع الکار وتکیه کلامها ومزخرفات این وطن فروشان فرومایه را پخش میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
حماقت های اینها تمامی نداره و حتی پیامبر گرامی اسلامی خیلی از کفار را نتوانست به دین اسلام دعوت کند بمانند ابو جهل ها و انتظاری از این حامیان قاتل وجود ندارد جز همین حماقت ها یکروزی پاسخ باید بدهی چه بخواهی و چه نخواهی ، چه اعتقاد داشته باشی چه نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
خودتون از کاه کوه می‌سازید بعد نمی‌تونید با کوه مقابله کنید
از فرخ نژاد پشت کوهی بی سواد با ۱۵ خواهر و برادر کوه درست کردید الان براتون شاخ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
حالا اگر همین اشرار به اینها تجاوز میکردند یا مزاحم میشدند ببینید از همه جا صدا در می اومد که ما امنیت نداریم. خدا لعنت کنه خائن رو که نمک میخوره و نمک دون میشکنه. شهدای ما برای امنیت شما رفتند حالا شما طرف قاتل و منافقین و اشرار رو میگیرید. خوب شما هم باید با اونها محاکمه بشید دیگه. این چه اوضاعیه ما داریم. باید طوری برخورد کنند که کسی جرأت نکنه نمک بپاشه روی زخم خانواده شهدا و قربانیان ترور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اینها با استقبال تماشاگران فیلمهایی که با بازیگری این جور ادمها ساخته شده سابرینی شدن . به نظرم فقط یک راه حل داره هر فیلم و جشن و مراسمی که اینها توش شرکت می کنن رو باید نحریم کنیم تا دیگه هیچ کارگردان و تهیه کننده ای باهاشون کار نکنه
United Arab Emirates
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اگر خانواده خودشون بود هم از این حرفها میزدند یا میگفتن زودتر اعدام کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلبریتی ها مروجین فساد وبی بندوباری در کشورند ،خائنین وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
باید زودتر از این اعدام میشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
دلیل مماشات نظام با این بازیگر ها رو متوجه نمیشم
چرا دستگیر نمیشن ؟
چرا درس عبرت نمیسازن ازشون؟
چرا حساب بانکی شون مسدود نمیشه؟
اینا جونشون به پول بنده . حسابشون مسدود بشه غلط کردم میفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
شبکه به ظاهر سعودی ولی واقعا آمریکایی اینترنشنال جای شهید و جلاد عوض کرد
یه سری جفنگ و مزخرف و دروغ به صورت رگباری میگه ، اینایی که پیشواشون اینترنشنال است از خودشون نمیپرسن چرا حتی قبل داستان شهریور همش اخبار منفی منتشر میکنه
بخاطر اینکه جوگیرها داخلش گیر بیوفتن و این داستانها شکل بگیره
شک نکنین بوجود اوردندگان داعش اینترنشنال بوجود آوردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
مهارکنیداین سلبریتی های قلاده شکسته را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
دست قوه قضائیه درد نکنه، که این بی همه چیزان را به درک واصل کرد
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۷:۰۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
تا زمانیکه برخورد جدی با سلبریتیا نکنید همین اوضاع هست.. وقتی خانم بازیگر میلیاردر فقط یک و نیم میلیون جریمه می کنید معلومه که دوباره جرمش تکرار میکنه ...
باید مجازات های سنگین تری وضع بشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۷:۰۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلبریتی برای جامعه ما شناخنه شده و تعریف شده؟ اول تشخیص بعدا درمان. سلبریتی چه تعریف مشخصی دارد؟ ما در دوره فترت بسر میبریم. قربانی هایی که میدهیم به همین خاطر است. منافقین هم خون از چشم تک تک ملت ایران گرفتند تا فرار کردند. این سلبریتی ها فرزندان این مرز و بوم نیستند. وقتی می فهمیم که خیلی دیر شده باشد. فرزندان این مرز و بوم نبستند. فرزندان این مرز و بوم نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اگر ۳ میلیون از فرزندان بی گناه و شجاع مردم ایران به دست تروریستهای مناف و فتنه گران داعشی و آمریکا و مزدوران داخلی و خارجی آمریکا به شهادت برسند . آیا از ترانه علیدوستی نخودی عقب افتاده روان پریش و سایر سلیبریتی های لمپن انتظار دارید ابراز نظر و ناراحتی کنند ! این تراته علی دوستی ماچه خوک و همپالکی هایش وکیل مدافع جنایتکاران و منافقین سلاخ و..هستند.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۶:۳۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
من یک درخواست از مسولین دارم اگر واقعا دلسوز وطن هستید بروید ببینید قوانین کشورهایی نظیر ترکیه ، فرانسه ، انگلیس و آمریکا در مورد نحوه رفتار با سلبریتی ها چگونه است همان را در ایران اجرا کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
بازیگری که مثلا بفکر مردمی چرا برای شهید الداغی نیشابور پست نزاشتی؟ اونکه دیگه بسیجی نبود. امثال بدبخت هابی مثل تو حتی حاضرن خودشون رو هم بفروشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
جهت اطلاع شهید غیرت سبزواری و فززند ایران بود که به خاطر ناموس مردم شهید شد هر چند نیشابور و سبزوار همسایه ودوسیت هم بوده ودر استان خراسان رضوی قرار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
ترانه جون کشورتو به چند دلار فروختی؟
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۶:۱۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اگه اعدام نباشه مملکت ازهم میپاشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه بعضی از سلبریتیها برای دیده شدن ...جلب توجه ...بیکار شدن و پیدا نشدن نقش در فیلمها ....خالی کردن عقده های درونی ...زمینه سازی برای پناهندگی از حربه هایی استفاده میکنند که جواب هم میدهدحسنش برای مردم این است که از شرشان خلاص میشویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلبریتی ها چکاره هستند که فضولی و دخالت می کنن
مرگ بر وطن فروش
-
سعید
۱۶:۰۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
لطفاً ایشون را فرا بخونند و همون کلیپهای تجاوز را نشون ایشون بدهند تا اگر صلاح دونستند، نظرشون را تغییر بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
وقتی از این ادم کش ها حمایت میکنه یعنی اونا دوست داره واز ادم کشی اونها راضیه.ماخیلی وقت گول ظاهر نمیخوریم هیولا پشت این چهره سلبریتی هاست.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
چون خودشون از این قماشن واقعا قوه قضاییه مقصره وزیر ارشاد مقصره در غب بخاطر یک شایعه میلیاردها دلار جریمه میشن اونوقت در مشور ما عفو میخورن با دلسوزی البته بجای رهبری عزیزم بهشون فرصت داد اما استفاده نکردن یا امدن بیرون دوباره ادم کشتن یا زر مفت زدن یا از متجاوزین به نوامیس ملت قاتلین شهدا یا قاچق چیها ودذدان واراذل واوباش حمایت کردن وطن فروشان بیمقدار غربگدا ببسواد غقط دنبال تایید دشمنلن ملتشون هستن تا ویزا بگیرن برن گم شن. اما شما قوه قضاییه شما وزیر ارشاد محترم کم کاری کردین اینا باید خیلی از موقعیت های اجتماعی در جامعه محروم بشن نه اینکه ۱/۵میلیون اومان دست بچه بدی قهر میکنه این چه مدیریتیه در مقابل خیانتکاران به وطن کدوم خدا پیامبر گفته در قران فرمودن شایعه پراکنان وخیانتکاران را هر کجا یافتید دستگیر وبه قتل برسانید ایه سریع واشکار قرانه خوب شما ایا طبق قران عمل کردید یانه مماشات بسه .
۵ نفر از بچه های معصوم سر مرز سراوان رو جوان بودن ناجوانمردانه در نصف شب غافلگیر کردن وبه شهادت رسوندنشون مسبب کیه دیگه اشکارا واسه قاتلین زر مفت زدن خوب مجازات اینا نباید بی جواب بمونه با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیسه جون این جوانها بر نمیگرده بچه ها مادر پدرها همسرها وخانواده داغدار ولیسرپرست شدن خوب جواب اینا چیه درسته شهدا زنده هستن وپبش پروردگار روزی میخورن اما چرا نباید از اینها بیشتر وبا امکانات بیشر در مز و جوانان خبره تر استفاده بشه چرا تجهیزات ونیروها کم هستن اون‌قت وطن فروشان رعایت هیچ قوانین کشور رو نمیکنند که با پول همین ملت وشهدا به اینجا رسیدن بهترین پول وامکانات داشته باشن اینطوری زرمفت بزنند وقانون ما ۱/۵میلیون جریمه بشن وبچه های ما سر مرز با سرما وگرما ۷ تا ۱۰ تومان خوب کدوم عدالت رو دارین برقرار میکنید قاتلان قاتلتر قانون شکنان قانون شکنتر شدن.پس به خودتون بیاین مدیریت قوی بزارید ممنون مبشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
خانم علیدوستی مردم بیگناه را به خاطر خواسته های نامشروع خودت نابود نکن یه فیلم بازی کردی فکر کردی دیگه همه کاره مردم هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اگر خبر درست باشه . بنظرم باید اعلام بشه هرکسی ااین تفکر داره ، قاتلش تحت پیگرد قرار نمیشه و مشمول ،قاتل نایسه ؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام و درود بر شهدای عزیز که برای دفاع از ارزشها و اسلام و نوامبس کشور جان خود را فدا کردند و با خون سرخشان درخت برومند اسلام را بیمه کردند .
و این سلبرتیها که دلشان برای مردم نسوخته فقط و فقط به فکر منافع خودشان و جلب توجه دشمنان
اسلام و غربیها هستند ، ننگ و شرم بر خائنین
به وطن که به جای خدمت به کشور در خدمت
دشمنان اسلام هستند.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر نعمتی
۱۵:۱۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
نتیجه پول های باد آورده همین قارچ های سمی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
ترانه علیدوستی خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
کاش می تونستم این سلیبریتی های بی‌غیرت رو از صفحه روزگار حذف کنم ،کاش می تونستم این خبر رو حذف کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
و قوه قضاییه ای که همچنان بنابر نادیده گرفتن این همه بی قانونی و نا هنجاری داره ...
انگاری همه چیز داره دل بخواهی میشه! هر جای قانون که دوست دارن محکم می گیرن، هر جا دل شون نخواد بی خیال رد میشن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر همه خائنین به انقلاب اسلامی ودرودبر عزیزان مدافع انقلاب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
این دیگه چه جونوریه کاشکی این هم از ایران می رفت امریکا شرش کم می شد مثل بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
اون خانم مجری بنده خدا منظورش از جمع کن برو امثال همین علیدوستی و فرخ نژاد و بقیه خائنین به وطن بودن اما نمیدونم چرا بقیه هم به خودشون گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلبریتی های دو زاری بیایند به جای قاتل قصاص شوند اگر راست میگویند
Iran (Islamic Republic of)
آراز
۰۸:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
راست میگه والا هر کی ادعای دلسوزی داره بیاد بجای قاتل اعدام بشه ما حرفی نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلبریتی های وطن فروش . تفاوتی با چاه فاضلاب ندارند. متعفن و کثیف. لجن و نجس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
درقضایای اخیر مقصر اصلی قوه قضائیه بوده وهست
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۸:۳۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
موافقم،باید جدی بدون مماشات برخورد بشه،حداقل نگا کشورای خارجی کنید چطور برخورد میکنن حتی با بیگناهاشون هم،من نمیگم با بی گناه برخورد کنن اما کسی ک معلومه گناهش سریع برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
این ارازل اوباش با آن فیلمهای تجاوز در خور همین سلبریتیا هستند
خجالت نمیکشند از کی و از چی حمایت میکنند یک مشت آدم که نمیشه گفت یک مشت وحشی مستهجن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام خانم ترانه علیدوستی
5 تا از جوانان این وطن در مرز کشته شدند خبر دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۸:۳۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
لعنت ب شرف نداشتت علیدوستی،حیف این جوونا که تو مرز و کشورهای دیگ برای رفاه شما آشغالای هرزه شهید میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
اون خبرهاش و از بی بی سی میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اگر ما هم مثل همین کشور بیخ گوشمان ترکیه با این جماعت هرزه شهوت ران برخورد می کردیم .کوشی دستشان می آمد که امنیت کشور را نمیشه با شهوت رانی وهوس بازی معامله کرد.بهتره برن آنطرف مرزها خودشان خنک کنند.اینجا سرزمین حسینی هاست.
Iran (Islamic Republic of)
یه معلم
۱۳:۴۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
۵ تا شهید مرزبان دادیم امثال این اااان خانم هیچ نظری ندارند یا چون توش پول نیست خفه کار می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
هرکس در زمین دشمن بازی کند دانسته یا ندانسته منافق و باید مانند دشمن با او رفتار کرد و سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۱۳:۳۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
مگه اینم سلبریتی حساب میشه !!! پس منم دبیر سازمان مللم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
عجب نظری!احسسسسسسسنت
Iran (Islamic Republic of)
نادیا
۱۳:۳۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
البته من نمیدونم این این گاگول کی سلبریتی شد ؟؟!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
ظاهرا در ایران هرچی بیشتر هرزه گری داشته باشی سلبریتی حساب میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
پول و پارتی باباش والا هی چی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
افرین خیلی خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
مردیکه خودت زدی آدم کشتی بعد میای میگی " نذارید ما رو بکشند !!! "
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۳:۳۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اصلا نمی فهمم چرا قوه ی قضاییه ی محترم کاری نمیکنه؟؟؟؟؟؟!!!!!! چرا اجازه میدین جای جلاد وشهید رو عوض کنن؟؟؟!!!!!!! واقعا نمی فهمم این همه انفعال و مماشات تا کی؟؟؟؟؟ دیگه چکار باید بکنن این وطن فروشا؟؟؟؟!!!!! اگر یک صدم این وطن فروشی ها رو تو کشورهای دیگه میکردن الان وضعشون چطور بود؟؟؟؟؟؟؟ با اینا که کاری ندارین می ترسم بیاین ما رو بگیرین!!!!!!! اگه قانون عوض شده به ما هم بگین!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
آنقدر مماشات کنید که سوارتون بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
چرا اعترافات رو بصورت پخش مستقیم پخش نمی‌کنید که حرف و حدیث نباشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
تاریخ مهر کتابخانه زندان برای سال ۹۷ هست معلومه اون درخواست جعلیه و نامه توش چیز دیگه نوشته شده بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلیبریتیهاایی که همیشه شیطان را در زندگی اطاعت کردن چه از لحاظ ظاهری چه عقیده ایی چه غرب زدگی که همان شیطان زدگیست که باعث گم شدن فرهنگشان شده تعجب نداره که نتونند حق و ناحق را تشخیص بدن
آیا اگر خانواده آنها را هم به ناحق میکشتند باز از جتایتکاران حمایت میکردن؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۵۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اعدام این سه تا بی وجود بی همه چیز رو به همه تبریک میگم؛ سه تا حیوون از سر این مملکت کم شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
جالبه این سلبریتی ها واسه دزد گردنبندشون اشد مجازات میخوان.برای موبایل دزد دخترشون اشد مجازات میخوان اما واسه قاتل چند شهید و برهم زنندگان امنیت مردم گریه و شیون دارن و عفو میخوان.اگر عضوی از خانواده اونها توسط اینا کشته میشد همین نظر رو داشتند.یا اون عبدالحمید دیروز ۷مرزبان در مجموع شهید و زخنی شدن یک پیام نداد.ولی واسه لین ۳نفر در نماز جمعه وا مصیبتها سر داد.یا جالبه یرای اب سیستان بجای غصه به حال مردم سیستان حق رو به طالبان داد و از اقدام طالبان دفاع کرد.نمیدونم اینها رو چه شدی.واقعا چه شده.چرا علیه مردم جبهه گرفتند.مردمی که اگر نبودن اینها هم نبودن.لعنت با خائنین وطن فروش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
این خوش گذرانها که نه مادر شدند نه همسر چه انتظاری دارید بی پدر می فهمد بی پدری یعنی چه داغ فرزند حل ناشدنی هست مادر هزار خون جگر خورد تا فرزند رشید و صالح بزرگ کنه کجااینها چنین کار ی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
ازدیدن این سلبریتها حالمان بهم می خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
وقتی‌این سلبریدی ها پیشت‌تروریست ها در می‌آید یعنی خودشون هم‌از همون قماش‌هستن‌ کافیست یک‌اسلحه بدید تا مردم رو ببینید چیکار‌می‌کنند همان طور دست های‌پشت‌پرده اینان با عوامل دشمن رو شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
شما بی عرضه ها چرا چارتا سلبریتی رو به جرم حمایت از تروریست ها دستگیر و محاکمه نمیکنید ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
وقتی کتایون ریاحی و پانته آ بهرام و معتمدآریا را با این همه وقاحت , فقط 1/5 میلیون تومان جریمه میکنن و آزاد میشن , نتیجه بهتری نداره . 1/5 میلیون تومان , ففط هزینه یک وعده کافی شاپ اینهاست . اینها را باید حبس کرد و شلاق زد تا درس عبرت بگیرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
خون به ناحق ریخته ی شهدا دامن این سلبریتها رو بگیره تا پشت قاتل برنیایند آمین
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۷:۴۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اگر کشوری غیر از ایران این اتفاقات افتاده بود پوست سلبریتی ها زنده زنده سلاخی می کردن مگه شهر هرته هر کی میاد به امور قضائی و حکومتی و کیفری رای میدهد و جنجال درست کند و دخالت کند اصلا از تابعیت کشور خارج و طرد و آواره به یه جای دیگر روانه اش میکنند ....تبعید مثل رضا خان خائن....خارج از کشور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
۱۴:۱۹ عالی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
اگر قوه قضاییه به حساب ترانه علیدوستی و تهمینه میلانی و علی ضیا و پانته آ بهرام و کتایون ریاحی و ... بقیه دولیتری های وطنفروش رسیدگی نکنه مجبوریم خودمان به حساب این دولیتری های خائن برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
توهین اصلا خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
كيان
۱۲:۱۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
دم قوه‌ی قضاییه گرم ، خوبشون کرد. اعدامم براشون کم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
جناب قوه قضای محترم چه صنمی با سیلیبریتی ها دارید که قانون رو در مورد اونها اجرا نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
ازشون می ترسن به خاطر تریبونی که دارند. چرا معاف از مالیات شده بودند چون این ها صداشون در همجا شنیده می شه و برای دولتمردان ایجاد حاشیه می کنه
Iran (Islamic Republic of)
حرفهای پنهان
۱۳:۴۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
دمت گرم حرف منطق زدی واقعا چرا قانونی برا این منفعت طلبها وجود نداره که اجرا بکنند تا اینقد سر وصدا نکنند والا صدای این منفعت طلبها گوش همه رو کر کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
خوبه به اینا بگیم تروریستهای نرم چون وقتی یک جوان پاک به شهادت میرسه ازاین بی وجدانها هیچ صدایی درنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
من واقعا متوجه نمیشم قصاص سه نفر قاتل کجاش اینقدر عجیب یا پیچیده س که اینها متوجهش نمیشن؛ درسته نارضایتی هست اعتراض به وضعیت موجود هست ولی دیگه قیمه ها رو چرا میریزن توی ماستا؟!
این بنده خدا ها اعترافاتشون که هست سوابق کیفری شیرین کاری های قبلیشونم که هست ماشالا رنگ و وارنگ از جرایم مختلف والا قیافه ها و تتوهاشونم که جز به اراذل و اوباش نمیخوره
فهمش واقعا اینقدر سخته؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
لطفا قوه قضاییه با این به اصطلاح سلبریتی ها برخورد قاطع کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
مماشات و ترک فعل دادستان کل کشور در برخورد با هنچارشکنان محرز می باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلبریتیهای تنفرآمیز و تهوع آور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
دارم فکر میکنم اگه این تروریست ها، عزیزان این سلبریتی ها رو می کشتند چه حالی داشتن ؟مثلا پدر خانم ترانه علیدوستی اگه بدست این اشرار اگه کشته می شد ،باز هم سنگ وطن فروش ها را به سینه می کوبید.
ملت غیور ایران، خواهران و برادران گرامی برای بهتر شدن ایرانی قوی باهم و در کنار هم باشیم نه رو در روی هم . هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد. دشمن احساسات و عواطف شما را خوب نشانه گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۵۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
این کاغذ که تو عکسه تاریخش سال 97 هست
۱۲
آخرین اخبار