پروژه‌های مصوب راهداری زنجان در سفر رئیس جمهور ۸۰ درصد پیشرفت دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده است.

جعفر قزوینیان با بیان اینکه پروژه‌های مصوب راهداری زنجان در سفر رییس جمهور ۸۰ درصد پیشرفت دارد گفت: سهم این اداره کل از محل سفر هیات دولت به استان زنجان در ۱۴۰۰ در حوزه رفع نقاط حادثه‌ خیز و بهسازی راه‌های روستایی اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: این میزان اعتبار به منظور تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های راهداری استان است که هر کدام از آنها به تنهایی بخش قابل توجهی از نیازهای اولویت‌دار استان را برطرف می‌کند.

 

این مسئول ادامه داد: طی سفر رئیس جمهور به استان زنجان در ۱۴۰۰، بیش از ۳۴ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان اختصاص یافت.

وی سهم راه‌های روستایی استان از این سفر را بیش از ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل راه روستایی ساوه رود- نوکیان -بالا کوه اختصاص یافته است.

به گفته قزوینیان بالغ بر هفت میلیارد تومان برای ساماندهی رفوژ و حاشیه مسیر عوارضی‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز از مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان بود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌ها در صورت تامین اعتبار تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی یادآور شد: منابع اعتبارات اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات سازمان برنامه بودجه، وزارت نفت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

دولت سیزدهم در سفر استانی آبان ۱۴۰۰ به زنجان مصوبات بسیاری در بخش های مختلف عمرانی و زیرساختی داشت و منشا خیر و برکت در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مردم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.