آغاز دوره تربیت دانشجو معلم قرآن در آذربایجان‌شرقی

 مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی از آغاز دوره تربیت دانشجو معلم قرآن کریم با حضور ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان خبر داد.

آقای بزاز بنابی از آغاز دوره تربیت دانشجو معلم قرآن کریم در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این دوره با حضور ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اجرای طرح تربیت دانشجو معلم قرآن کریم به همت جهاددانشگاهی و همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور گفت: در این دوره ۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان ثبت‌نام کردند که از میان آنان ۴۰ نفر از افراد برگزیده در قالب دو گروه بانوان و آقایان آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

آقای بزاز بنابی ادامه داد: جلسه توجیهی این دوره با حضور سلما آرام مسئول طرح ملی تربیت دانشجو معلم قرآن کریم و دو نفر از مربیان و پشتیبانان طرح به‌صورت آنلاین برگزار و موارد لازم در مورد نحوه برگزاری و سرفصل دروس ارائه شده در این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر فرهنگی و اجتماعی جهاددانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: شرکت‌کنندگان در قالب این طرح به مدت ۱۰۰ ساعت زیر نظر اساتید مجرب آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و مهارت‌های نظری و عملی را کسب خواهند کرد.

برچسب ها: طرح ملی ، دانشجو معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام پیگیر تأسیس دوباره پاسداران کمیته انقلاب اسلامی باشید
آخرین اخبار