بیمه سلامت قزوین در حوزه درمان ناباروری بیش از ۱۱ میلیارد ریال هزینه کرد

 مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: این دستگاه در حوزه کمک به درمان ناباروری زوج‌های جوان و تامین هزینه‌های مربوطه تاکنون ۱۱ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال پرداخت کرده است.

دکتر پیمان قجربیگی مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: درمان ناباروری یکی از پوشش‌های بیمه‌ای بیمه سلامت است که در راستای پیشبرد سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دنبال و پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: ۶۳ قلم دارو، ۲۸۰ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاه و هفت خدمت تصویربرداری مرتبط با درمان ناباروری با سهم ۹۰ درصدی بیمه سلامت از جمله خدماتی است که در قالب پوشش بیمه‌ای به زوج‌های نابارور ارایه می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین با اشاره به عقد قرارداد این دستگاه با مرکز درمان ناباروری بیمارستان ولایت قزوین، اظهار کرد: زوج‌های نابارور برای درمان خود می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و صاحب نشان شده و از خدمات تخصصی با فرانشیز ۱۰ درصد تعرفه دولتی استفاده کنند.

این مسوول اظهار کرد: زوجین ناباروری که به هر دلیل مایل به دریافت خدمت از مراکز خصوصی هستند نیز می‌توانند با ارایه صورتحساب هزینه درمان را با فرانشیز ۱۰ درصد تعرفه عمومی غیردولتی در قالب خسارت متفرقه دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار