سنجش سلامت بیش از ۷۷ هزار دانش آموز در خوزستان

دبیر اجرایی طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی خوزستان از سنجش ۷۷ هزار و ۴۷۴ نو آموز در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی در استان خبر داد.

علی ممبینی گفت: سنجش ۷۷ هزار و ۴۷۴ نوآموز پیش دبستانی در خوزستان در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی از دی ماه پارسال تاکنون انجام شده است.۷۸ هزار و ۲۹۲ نوآموز نیز برای سنجش نوبت گرفته اند.

او می‌گوید: طرح سنجش هم اکنون با رویکرد جدید در سراسر استان در حال انجام است و والدین می‌توانند به صورت الکترونیکی نوبت گیری را انجام دهند و در اسرع وقت به مدارس تعیین شده مراجعه کنند.

ممبینی گفت: سامانه سنجش تا ۲۵ خرداد ماه فعال است و با هماهنگی انجام شده با مناطق هم اکنون ۹۲ پایگاه سنجش پذیرای نوآموزان هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به اهمیت طرح سنجش از عدالت آموزشی، جایدهی صحیح دانش آموزان، مداخله به هنگام، کشف استعدادهاو غربالگری و ... به عنوان مهم‌ترین نتایج طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان یاد کرد و گفت: از همه خانواده‌هایی که مهرماه فرزند آن‌ها وارد پایه اول می‌شوند خواهشمندیم هرچه سریعتر از طریق سامانه my medu.ir نوبت دریافت و در موعد مقرر به پایگاه‌های سنجش مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.