تسریع در اجرای فعالیت‌های عمرانی، اولویت کردستان در سال‌جاری است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان در سال‌جاری است.

ارسلان ازهاری صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های پیمانکاری کردستان اظهار کرد: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با رعایت کامل ضوابط و مقررات فنی و اجرایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال‌جاری است که دستگاه‌های اجرایی ذیربط مکلف به تلاش در راستای تحقق این مهم هستند.

او با تاکید بر لزوم انجام خرید‌های پیمانکاران و تامین مواد مصرفی مورد نیاز از داخل استان و صنایع تولیدی بومی، افزود: در راستای رشد تولید و کمک به تولیدکننده داخلی با تامین و خرید مواد مصرفی مورد نیاز پیمانکاران از داخل استان، علاوه بر ایجاد چرخه اقتصادی مطلوب، می‌توان نسبت به ایجاد و نگه‌داشت اشتغال پایدار اهتمام ورزید که این مهم در جلسات مختلف متذکر شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اجرای کامل قوانین و مقررات فنی و اجرایی توسط پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی را کمک به حفظ و حراست از بیت‌المال دانست و خاطرنشان کرد: این سازمان با تمام توان در راستای کیفی‌بخشی و رعایت استاندارد‌های لازم در پروژه‌های تعریف شده استان همت گماشته و از اختیارات کامل نظارتی خود برای رعایت ضوابط موجود در راستای حراست از حقوق مردم و جلوگیری از تضییع بیت‌المال اقدام خواهد کرد.

ازهاری در ادامه آموزش را یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار دانست و گفت: از آموزش پیمانکاران در تمامی حوزه‌ها و برای تمامی شرکت‌ها اعم از تازه تاسیس و یا شرکت‌های مراجعه کننده برای تمدید پروانه فعالیت حمایت نموده و تمامی تلاش خود را برای توسعه آموزش‌ها در سال‌جاری به کار خواهیم گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.