مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد

نصب ۸ هزار متر مربع سایبان در پایانه مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از نصب ۸ هزار متر مربع سایبان در پایانه مهران برای ایام اربعین خبر داد.

 سیدزاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: هم اکنون در حوزه راهداری عملیات خاکبرداری قبل و بعد از پل صلواتی به حجم ۳۰۰ هزار مترمکعب به صورت امانی و پیمانی در دست اجراست.

وی از اجرای روکش ۱۵۰ کیلومتر آسفالت در محور‌های مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی مهران خبر داد و افزود: عملیات خط کشی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، نصب تابلو به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، نصب نیوجرسی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان و اجرای ۳۰ کیلومتر شانه سازی مسیر از جمله اقدامات در دست اجرای این اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی یادآور شد: احداث هشت هزار مترمربع سایبان، تعمیر و مرمت سرویس‌های بهداشتی پایانه، تعمیر و مرمت سیستم‌های گرمایشی و سیستم آب و فاضلاب پایانه، احداث امکان تاسیساتی و خدماتی و بازسازی و تعمیر مه پاش‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

چشمه خاور در خصوص اقدامات انجام شده در پایانه برکت مهران هم گفت: احداث زیرساخت‌های پایانه شامل آسفالت محوطه، احداث زیرساخت‌های پایانه شامل محل استراحت خادمان و رانندگان و تهیه نقشه ترافیکی پایانه و چرخش و گردش اتوبوس‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این پایانه است.

به گفته وی قبل از ایام اربعین پیش رو در بخش‌های مختلف راهداری، چون خط کشی، روکش آسفالت و نصب علائم در محور‌های حمیل - ایلام - مهران و مسیر قلاجه - ایلام - مهران پروژه‌ها تکمیل و پایان خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.