با همت مسئولین کشوری و استانی

روزهای خوب به آذرآب بازمی‌گردد

مدیرعامل آذرآب از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای نقش‌آفرینی این شرکت در طرح‌های توسعه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و انرژی‌های نوین خبر داد.

شرکت آذرآب امسال برای طراحی و تولید دو هزار تن تجهیزات تخصصیِ احداث نیروگاه‌های نوین در کشور هدف گذاری کرده است.

مدیرعامل آذرآب از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای نقش‌آفرینی شرکت آذرآب در طرح‌های توسعه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و انرژی‌های نوین خبر داد و گفت: مذاکرات و تفاهم نامه‌های لازم با کارآفرینان و فعالان این حوزه‌ها برای رسیدن به تولید حداکثری صورت گرفته و با شروع ساخت این تجهیزات شرکت آذرآب به شکوفایی حداکثری خواهد رسید.
عظیمی افزود: تولید تجهیزات و ملزومات تخصصی، تولید انرژی‌های پاک و نو از مهم‌ترین برنامه‌های امسال شرکت آذرآب است که در این حوزه ظرفیت طراحی و تولید دو هزار تن تجهیزات نیروگاه‌های انرژی‌های نو فراهم شده که تحقق این تولیدات و گسترش نیروگاه‌های انرژی‌های نو در کشور به اصلاح نابرابری تولید و مصرف برق هم کمک خواهد شد.
شرکت آذرآب یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی و نیروگاهی کشور است که به دلیل واگذاری‌های غیراصولی در ۱۰ سال گذشته با مشکلات اقتصادی و رکود مواجه شد و از سال گذشته در مسیر شکوفایی قرار گرفته است.

برچسب ها: آذرآب ، اراک ، تولید ، رشد تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.