توقیف موتور دیزل قاچاق در چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از کشف یک دستگاه موتور دیزل سنگین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در محور لردگان به بروجن خبر داد.

سرهنگ محمدسعید یاری اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محور‌های ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور لردگان به بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن یک دستگاه موتور دیزل سنگین فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.


بیشتر بخوانید


جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال عنوان و بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف، یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ یاری در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار