با معادنی که موازین قانونی را رعایت نکرده‌اند بر خورد می شود

معاون استانداری اصفهان گفت: با معادنی که موازین قانونی را رعایت نکرده‌اند بر خورد قانونی می شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به بازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست از معادن اصفهان گفت: با معادنی که موازین قانونی را رعایت نکرده‌اند برخورد قانونی می‌شود و با دقت نظر بیشتری توسط دستگاه‌های مسوول، از ورود خدشه به محیط زیست و آرامش مردم جلوگیری خواهد شد.

مهران زینلیان  با اشاره به سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست به استان اصفهان و بازدید از نحوه فعالیت معادن استان و پارک ملی قمیشلو افزود: در این سفر معاون ریاست جمهوری از مجموعه معادن استان به ویژه معادن شهرستان‌های کاشان و نطنز بازدید میدانی داشت و با حضور وی، مشکلات ناشی از معادن برای مردم مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به قانون یک درصد فروش معادن در استان، گفت: در این بازدید بر اجرای این قانون تاکید شد تا عوارض دولتی از معادن اخذ و در محل هزینه شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: این مهم در گذشته محقق نشده، اما با همتی که در مدیریت استان در این خصوص وجود دارد به زودی شاهد اجرای این قانون خواهیم بود.


او با اشاره به  بازدید از پارک ملی قمیشلو گفت: با جلب موافقت سازمان محیط زیست درصدد هستیم نخستین مجموعه گردشگری، طبیعی و محیط زیستی در این منطقه احداث شود.


زینلیان با  اعلام آمادگی سرمایه‌گذار در پارک ملی قمیشلو افزود:  مقرر شده بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان  سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این منطقه هزینه کند تا بتواند به قطب گردشگری تبدیل و باعث حفظ محیط زیست و ارتباط بیشتر مردم با حیات وحش شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: زیستِ گونه‌های مختلف جانوری و مناظر بسیار بکر طبیعی در پارک ملی قمیشلو باعث رونق منطقه و باز شدن افق‌های طبیعی به روی مردم خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.