امام جمعه ایلام:

اقدامات دولتمردان در سفره مردم و هم سو با شعار امسال دیده شود

امام جمعه ایلام گفت: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که ثمره و نتیجه اقدامات دولتمردان در سفره مردم و هم سو با شعار امسال به عینه دیده شود.

 حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار، امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه گفت: قدمی که در جمهوری اسلامی برای حذف دلار برداشته شده و در دیگر کشور‌های جهان هم دنبال می‌شود، ارتباط با کشور‌های مسلمان و غیر مسلمان و همسایه و غیر همسایه کار بسیار ارزشمندی است، اما باید تلاش شود ثمره این مجاهدت‌ها در سفره مردم اثر داشته باشد و محور آن تلاش برای تحقق شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید است.

امام جمعه ایلام به آغاز کار اولین مجلس شورای اسلامی در هفتم خردادماه در سال ۵۹ اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی است و مجلس مردمی ایران اسلامی ادبیات جدیدی از مردم سالاری را به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار کشور است، اظهار کرد: نمایندگان مجلس کنونی با شعار و نگاه انقلابی بودن رای اعتماد را از مردم را گرفتند و عملکرد آن‌ها مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و خود اولین نفر متعهد به قانون باشند و لوایح و مصوبه‌های آن‌ها برای رفع مشکلات مردم باشد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: دشمن به جای اتکا به توانمندی‌های خود، برای رسیدن به مقاصدش امید زیادی به اشتباهات و کم کاری‌های مسئولان ما دارد و مسئولان نباید با اهمال کاری و ترک فعل فضای سوءاستفاده را به دشمن بدهند.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.