رو شدن دست واحد تولیدی متخلف در سیاهی شب

بازرسان اداره کل استاندارد خراسان جنوبی با حضور سرزده در واحد تولیدی در شهرستان بیرجند پرده از تخلف در تولید شبانه برداشتند.

در پی گزارشات مردمی نیمه شب سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی به همراه کارشناسان مربوط و واحد حقوقی اداره کل در محل واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی مرکز استان برای پیگیری موضوع و بازرسی از واحد و همچنین دفاع از حقوق مصرف کننده حاضر شدند.

 دستورانی سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات این واحد تولیدی ابطال و مجاز به تولید نبود که با آگاهی از این موضوع مبادرت به تولید در شیفت شب (۱۲ شب تا ۷ صبح) می‌کرد اما با اطلاع رسانی مردمی و هوشیاری کارشناسان این اداره کل در زمان تولید این تخلف برملا شد.

به گفته او در این بازرسی سرزده شبانه از واحد تولیدی، بدون حضور مدیر کنترل کیفیت دستگاه‌های تولید محصول روشن و تولید در حال انجام بود.

 دستورانی اظهار کرد: کارشناسان استاندارد در این بازرسی از تمامی قسمت‌ها از قبیل خط تولید، انبار، آزمایشگاه و مواد خام بازدید کردند و تخلف واحد تولیدی در این بازرسی محرز شد که در نهایت مقدار قابل توجهی محصولات تولیدی بدون نشان استاندارد و تاریخ تولید جعلی شناسایی شد.

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: در پی این بازرسی پرونده این واحد تولیدی متخلف برای طرح موضوع به کمیسیون ماده ۴۲ اداره کل ارجاع داده شد تا با حضور اعضاء در مورد آن تصمیم گیری شود.

دستورانی گفت: همشهریان در صورت مشاهده موارد مشابه می‌توانند از طریق شماره ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی، کارشناسان اداره کل را مطلع کنند تا در اولین فرصت به موضوع رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.