گواردیولا: تدلاسو من را لازم دارد

پپ گواردیولا گفت: تدلاسو برای موفقیت باید یک نفر مثل او را در تیم مربیگریش داشته باشد.

منچسترسیتی در حالی یکشنبه در زمین برنتفورد به میدان می‌رود که قهرمانی‌اش مسجل شده است؛ اما این دیدار برای پپ گواردیولا از این نظر اهمیت دارد که به عنوان دستگرمی برای دو فینال حساس پیش رو محسوب می‌شود. سیتی باید در فینال جام حذفی با یونایتد و در فینال لیگ قهرمانان با اینتر روبرو شود. مربی منچسترسیتی در آستانه بازی با برنتفورد در نشست خبری خود گفت:

از چه بازیکنانی استفاده می‌کند

اگر بازیکنان در دسترس باشند، تیم را برای بردن مسابقه به زمین می‌فرستیم. به قوی‌ترین شکل ممکن در این بازی ظاهر خواهیم شد.

نژادپرستی در اسپانیا

نژادپرستی همه جا هست، نه فقط در اسپانیا و در مورد وینیسیوس جونیور. همه ما باید تنوع نژادی را بپذیریم، هنوز تا آن مرحله خیلی فاصله داریم. من چندان خوش‌بین نیستم، به ویژه که اسپانیا را می‎شناسم.

فینال‌های در پیش رو

بهترین روش برای بازی در فینال‌های در پیش این است که بازیکنان تا سر حد امکان به آن‌ها فکر نکنند و آن را مثل یک بازی دیگر در لیگ برتر در نظر بگیرند. با خانواده‌شان باشند، گلف بازی کنند...

برد ۴ بر یک یونایتد برابر چلسی

دیروز تحت تاثیر بازی یونایتد قرار گرفتم، برای همین باید خوب آماده شویم... من برای یونایتد و اینتر برنامه دارم. ولی باید ببینم چند تا بازیکن دارم، آماده هستند یا نه. به هر حال باید محتاط باشم، ولی بعد از بازی دیروز و مسابقات اخیر یونایتد، باید به بهترین شکلی که می‌توانیم آماده شویم.

فیلمبرداری سریال تد لاسو در منچسترسیتی

تد لاسو برای موفقیت به یکی مثل من احتیاج دارد... افتخار می‌کنیم که آن‌ها می‌دانند ما کی هستیم. وقتی پیشنهاد دادند که حضوری کوتاه در سریال داشته باشیم، گفتم چرا که نه؟ می‌توانم با بازیگران سریال ملاقات کنم... خیلی افتخار می‌کنیم که منچسترسیتی را تبدیل به چیزی کرده‌ایم که امروز هستیم.

بردن سه‌گانه

یک بار در عمر آدم پیش می‌آید که سه بازی مانده به پایان فصل قهرمان لیگ برتر شوی و در دو فینال بازی کنی. ما باید آرام باشیم، از این فرصت لذت ببریم و تمام تلاش‌مان را بکنیم. هیچکس نمی‌تواند تضمین بدهد که ما دوباره در این موقعیت خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار