یک کشته در بلوار شهید رجایی شیراز

تصادف شدید خودرو سواری در بلوار شهید رجایی شیراز منجر به فوت راننده شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴ فرهنگ شهر با ۲ دستگاه امدادی و اطفایی را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در بلوار شهید رجایی اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری به علت نامعلوم پس از انحراف، از مسیر اصلی خارج و به حاشیه بلوار برخورد میکند و واژگون می‌شود.

بر اثر این حادثه راننده خودروی سواری در داخل خودرو محبوس شده بود؛ که آتش نشانان پس از ارزیابی محل با استفاده از تجهیزات ویژه نجات و تثبیت کننده وی را از خودرو خارج نمودند. متاسفانه در این حادثه راننده خودروی سواری که یک خانم حدودا ۲۵ ساله بود فوت شده بود که آتش نشان‌ها فرد را تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، انتقال خودرو از محل نا ایمن مسیر به حاشیه امن جاده، قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار هشدار دهنده و پاکسازی محل، از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

مهار حریق ضایعات در پارکینگ طبقه منفی یک ساختمان 

همچنین در حادثه دیگری که در ساعت۱۳:۳۰ ظهر امروز طی تماس باسامانه ۱۲۵ گزارش حریق ضایعات در پارکینک ساختمان واقع در شهرک گلستان به ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز اعلام و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه ۸ گلستان با دو دستگاه اطفایی و ۷نیروی آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرد.

در این حادثه که ضایعات انباشته شده در قسمت پارکینگ شعله ور شده بود، آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و قبل از سرایت آتش به طبقات فوقانی و گسترش حریق، حریق رابه طور کامل کنترل و مهار کردند. 

در این حادثه یکی از ساکنین که دچار دود زدگی سطحی شده بود توسط تیم عملیاتی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

 با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات فوقانی ساختمان مورد حادثه عملیات تهویه دود و جستجو و نجات همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و نسبت به ایمن سازی کامل محل وقوع حادثه اقدام شد.

خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

یک کشته در بلوار شهید رجایی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار