کتاب نمایشنامه ۵۷ در شیراز رونمایی شد

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از کتاب نمایشنامه "پنجاه و هفت" که به زندگی شهید حسین لشکری می‌پردازد رونمایی شد.

بهرام میرزایی نویسنده کتاب مذکور در مراسم رونمایی از کتاب نمایشنامه «۵۷» که به زندگی شهید حسین لشکری می‌پردازد، از کسانی که در تألیف این کتاب همراهی داشتند، قدردانی کرد.

حمید نشاط منتقد ادبی هنری نیز پس از نقد کوتاه تخصصی درباره نمایش، سؤالاتی را پیرامون این کتاب مطرح کرد و گفت: چرا آثاری از جنس «۵۷» که حرف، درد و مسئله‌ای برای گفتن دارند مجوز اجرای عموم نمی‌گیرند. چرا ابعاد زندگی‌نامه شهیدی که ۱۸ سال از بهترین دوران عمرش را در اسارت گذرانده باید برای مردم موهوم بماند. چرا بهرام میرزایی باید اثرش را در نمازخانه تمرین و اجرا کند.

پایان‌بخش این مراسم نیز جلیل از ۲ چهره هنری نسل میانه استان فارس، سیروس مهبودی و فرشاد تندنویس به همراه جشن امضاء پوستر کتاب نمایشنامه ۵۷ بود.

گفتنی است تاکنون کتاب نمایشنامه مهنا مربوط به زندگی شهید دوران، کتاب نمایشنامه پل کارون، شرح زندگی شهید شاهرخ ضرغام، کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب زندگینامه شهید سید نورالدین حسینی بکتری و ابوالفضل مهدیار و کتاب نمایشنامه پنجاه و هفت مربوط به زندگینامه شهید حسین لشکری چهارمین اثر منتشره گروه مهناست که در مجموع پنج اثر نمایشی را در بر می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار