آغاز عملیات انتقال آب خلیج فارس به صنایع شهرستان اردکان

شرکت صنعتی معدنی چادرملوی اردکان عملیات انتقال آب خلیج فارس به صنایع شهرستان اردکان را آغاز کرد.

طاهرزاده مدیر عامل شرکت صنعتی معدنی چادرملوی اردکان گفت: آب شیرین سازی شده خلیج فارس که با طی کردن مسیر حدود ۸۰۰ کیلومتری از بندرعباس به مجتمع صنعتی اردکان منتقل شده است، هم اکنون با اجرا و لوله گذاری حدود ۳۴ کیلومتر خط جدید با پیش بینی اولیه قطر حدود ۸۰۰ تا ۵۰۰ میلیمتر و با حجم ۳۰۰ لیتر بر ثانیه از مخزن مجتمع صنعتی چادرملو به صنایع شهرستان اردکان تخصیص می‌یابد.

طاهر زاده افزود: با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از آب فعلی تخصیص داده شده به صنایع اردکان، برای استفاده آب شرب مردم شهرستان اردکان قابل بهره برداری می‌شود 

او گفت: برای اجرای این طرح حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است و پیش بینی می‌شود حدود ۶ ماه پس از انتخاب پیمانکار آماده بهره برداری باشد.

استاندار یزد در مراسم آغاز عملیات انتقال آب خلیج فارس به صنایع شهرستان اردکان گفت: از آنجا که استان یزد و به ویژه شهرستان اردکان مشکلات زیادی در زمینه آب شرب دارد، این اقدام چادرملو و تامین اعتبار بخش قابل توجهی از طرح خط پدافندی که تامین کننده آب پایدار است، خدمت بزرگی برای مردم محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۰۸:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
صنایع کنار آب باشند به صرفه تر است یا آب را ببرند کنار صنایع ؟ دو دو تا چارتا ، دو سه تا شش تا ، دو چارتا هشت تا ، دو پنج تا ده تا حساب و کتاب راحتی است
آخرین اخبار