ناشران خراسان‌شمالی ۵۰۳ میلیون تومان کتاب در نمایشگاه تهران فروختند

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۶ ناشر این استان ۵۰۳ میلیون تومان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی تهران فروختند.

حجت الاسلام عباس سرشته گفت : از این استان ۶ ناشر با ۶۲۰ عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور داشتند.

او گفت : همچنین سه کتابفروشی «حاتمی»، «اندیشه سبز» و «شهرکتاب» خراسان شمالی به صورت مجازی کتاب‌های خود را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کردند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : انتشارات «دُرّ قلم» با ۱۰۰ عنوان کتاب ۱۵۵ میلیون تومان، انتشارات «اندیشه سبز» ۹۰ عنوان کتاب ۹۰ میلیون تومان، انتشارات «شهر کتاب» ۶۵ میلیون تومان در این نمایشگاه فروش داشته اند.

حجت الاسلام سرشته گفت : همچنین انتشارات «شکوفه سیب» با ۴۰ عنوان سه میلیون، «بیژن یورد» ۴۰ عنوان، ۲میلیون تومان و «آذرین مهر» با ۵۰ عنوان ۳۰ میلیون کتاب فروش داشته اند.

او گفت : نزدیک به ۱۰۰ ناشر خارجی، ۲۲۰ کتابفروش و ۲ هزار و ۷۰۰ ناشر داخلی شامل ناشران عمومی، دانشگاهی، آموزشی، کودک و نوجوان، دیجیتال در بخش حضوری و مجازی سی و چهارمین نمایشگاه کتاب فعال بودند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : ناشران بیش از ۴۰ کشور دنیا در نمایشگاه امسال حضور داشتند و کمیته ناشران خارجی امسال میزبان قریب به ۱۰۰ ناشر خارجی بود که در غرفه‌های خود کتاب‌های از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۳ را عرضه کردند.

سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت ماه به مدت ۱۱ روز در مصلای امام خمینی (ره) تهران دایر بود که این رویداد برای دومین دوره ناشران را به صورت حضوری و مجازی گردهم آمدند.
۳۸ انتشارات با ۳۲ واحد کتابفروشی به مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با ارائه کتاب‌های روانشناسی، دینی و مذهبی، دانشگاهی، زیست شناسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... در حال فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.