راه‌اندازی واحد ماموگرافی بیمارستان قائم (عج) اسدآباد در آینده نزدیک

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی اسدآباد از راه‌اندازی واحد ماموگرافی بیمارستان قائم (عج) این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر الهه عزتی گفت: در همین رابطه خرید و انتقال دستگاه ماموگرافی برای بیمارستان قائم (عج) با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده و با نصب دستگاه ارائه خدمات رسانی این واحد آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه در حال آماده سازی فضای فیزیکی برای نصب دستگاه ماموگرافی در بیمارستان شهر هستیم، افزود: در این رابطه با پیگیری لازم ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار خرید دستگاه ماموگرافی را وزارتخانه تقبل کرده و ۵۰۰ میلیون تومان آن را هم دانشکده علوم پزشکی پرداخت کرده است.

عزتی با اشاره به اینکه طی چند ماه اخیر دو دستگاه دیالیز جدید برای خدمات دهی به بیماران کلیوی به مجموعه تجهیزات بخش دیالیز بیمارستان قائم (عج) اضافه شده است، تصریح کرد: طی یک سال گذشته ۵۵ مرکز بهداشتی با تلاش مجموعه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده داری سند مالکیت شده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی اسدآباد از فعالیت ۳۰ پزشک متخصص در شهرستان اسدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: در رابطه با رشته‌های فوق تخصصی نیز پیگیریم که دو پزشک فوق تخصص هم به مجموعه پزشکان متخصص این شهرستان اضافه شود که برای اقدام به این کار ابتدای امر پیگیر تجهیزات لازم آن هستیم.

عزتی از طرح توسعه اتاق عمل بیمارستان قائم (عج) این شهرستان خبر داد و یادآور شد: طرح توسعه بیمارستان قائم (عج) اسدآباد پس از سال‌ها کلید خورده و پیمانکار پروژه در این طرح مشغول به فعالیت بوده و ستون‌های آن زده شده و سقف آن احداث شده است.

او در رابطه با احداث ساختمان مرکز ناباروری بیمارستان قائم (عج) هم بیان کرد: این طرح هم اسکلت ساختمان آن در دست اجرا بوده و سفت کاری آن در حال انجام است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد یکی از پایلوت‌های اجرایی پزشک خانواده شهری در سطح کشور است، گفت: برای اجرای پزشک خانواده در شهرستان نیاز به فضا‌های فیزیکی بیشتری داریم که در این رابطه اهدای زمین و ساختمان توسط خیرین سلامت از نقش مؤثری در اجرای موفقیت آمیز اجرای طرح پزشک خانواده شهری در شهرستان برخوردار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.