رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد

حضور تیم فوق تخصصی موسسه پزشکی محکم در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تیم پزشکی فوق تخصصی ناهنجاری‌های مادرزادی اطفال موسسه خیریه محکم تهران برای ویزیت و درمان بیماری‌های مادرزادی وارد این استان شد.

جاسم محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار داشت: موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی (محکم) متشکل از ۲ متخصص ارتوپد و ۲ جراح اطفال وارد ایلام شد.

وی افزود: این موسسه ۱۱ مرتبه تاکنون به استان ایلام سفر کرده و طی سال‌های اخیر توانسته خدمات شایان توجهی را به بیماران ارائه دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه این تیم پزشکی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام تا روز چهارشنبه هفته جاری مستقر می‌شوند، بیان کرد: امروز بیش از ۱۲۰ بیمار با ناهنجاری‌های مادرزادی در بیمارستان امام خمینی (ره) معاینه می‌شوند.

 محمدی اظهار کرد: ۶۵ نمونه جراحی به احتمال زیاد خواهیم داشت که این جراحی‌ها به صورت رایگان انجام و تمام امکانات جراحی را در اختیار این جراحان و متخصصان قرار می دهیم.

مسئول گروه اعزامی تیم پزشکی فوق تخصصی ناهنجاری‌های مادرزادی اطفال موسسه خیریه محکم تهران هم در این خصوص گفت: این موسسه سال ۱۳۸۴ تاسیس و تاکنون هزینه‌های درمانی ۳۷ نوع ناهنجاری‌های مادرزادی را تحت پوشش و هزینه‌های درمانی این کودکان را با کمک خیرین پرداخت کرده است.

صلاح‌الدین دلشاد مطرح کرد: این گروه پزشکی علاوه بر جراحی اطفال بیماران دچار ناهنجاری قلبی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، اورولوژی و غدد مترشحه داخلی (اندوکرین) را تحت پوشش قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.