حضور ۳۰۰ نفر در رالی تور گردشگری تهران- دیزین

رالی تور گردشگری تهران - دیزین با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن وسایل نقلیه تاریخی با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.

رالی تور گردشگری خانوادگی تهران - دیزین با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران با استقبال علاقه‌مندان و با حضور ۳۰۰ نفر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این رالی تور گردشگری روز پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲، با شرکت ۱۲۵ دستگاه خودرو شخصی و در سه کلاس کلاسیک، همگانی و پیشرفته از محل اراضی عباس آباد در تهران آغاز شد و روز جمعه در مجموعه فرهنگی تجاری ایرانمال با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این رویداد ۱۶۰ نفر شرکت کننده با ۷۵ دستگاه خودرو در کلاس همگانی و پیشرفته و ۱۳۰ نفر شرکت کننده با ۵۰ دستگاه خودرو در کلاس کلاسیک، حضور داشتند.

داوران این رالی ۱۲ نفر بودند که در ایستگاه‌های کنترل و بر اساس عملکرد شرکت کنندگان امتیاز‌های آنان را ثبت کردند و در پایان براساس کمترین امتیاز منفی ثبت شده، برترین‌ها انتخاب و در مراسمی با اهدای جام قهرمانی و لوح سپاس مورد تجلیل قرار گرفتند.

از آنجایی که این نوع رالی ها، یک رویداد گردشگری شناخته می‌شوند، ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و ... بود.

توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و کلاسیک، معرفی خودرو‌های تاریخی به عنوان بخشی از ظرفیت‌های میراث صنعتی و فرهنگی کشور، توسعه سفر‌های مسئولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار