برگزاری مانور آتش‌نشانان در ساختمان‌های بلندمرتبه قزوین 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری مانور عملیات شیلنگ کشی در ساختمان‌های بلند در محل برج تجارت قزوین خبر داد. 

قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: مانور عملیات شیلنگ کشی در ساختمان‌های بلند در محل برج تجارت قزوین برگزار شد.

موسی خانی گفت: این مانور امروز صبح به منظور هماهنگی بیشتر نیرو‌های عملیاتی ایستگاه‌های مختلف در امر اطفاء حریق و ارزیابی و بررسی تجهیزات ساختمان‌های بلندمرتبه و همچنین مشخص شدن نقاط ضعف و قوت احتمالی در مواجهه با اینگونه حوادث برگزار شد.

وی ادامه داد: این مانور، تعداد هشت دستگاه خودروی اطفاء حریق و ۳۰ نیروی عملیاتی از ایستگاه‌های دهگانه آتش نشانی قزوین در محل حضور یافتند و به محض رسیدن به محل حادثه از طریق عملیات شیلنگ کشی در مسیر راه پله‌ها خود را به محل حریق زده واقع در طبقات فوقانی این ساختمان رسانده و نسبت به اطفاء حریق و ایمن سازی صحنه حادثه اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: این مانور تحت نظارت مدیران و روسای ایستگاه‌های آتش نشانی قزوین برگزار شد و تمامی موارد حائز اهمیت در این مانور جهت بررسی، ارزیابی و تحلیل بیشتر ثبت شد.

این مانور جهت آمادگی و آشنایی بیشتر آتش نشانان ایستگاه‌های ده گانه قزوین به مدت یک هفته از ۶ خرداد لغایت ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار