یک فوتی بر اثر انفجار کپسول گاز در تاکستان/ رد رشوه ماموران وظیفه شناس پلیس راه قزوین 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت:روز گذشته با کسب خبری مبنی بر انفجار کپسول گاز در روستای قاسم آباد بخش خرمدشت ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد، ۲ نفر در حال گرم کردن غذا با گاز مایع بودند که به دلایل نامعلومی کپسول گاز منفجر شده است.

سرهنگ عزیزی عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه جوان ۱۹ ساله به علت شدت سوختگی و صدمات وارده در دم فوت و یک نفر دیگر دچار سوختگی شدید شده و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه حریق توسط عوامل آتش نشانی خاموش شد، خاطرنشان کرد: جسد متوفی جهت اقدامات قانونی به سرد خانه بیمارستان منتقل و پرونده در این خصوص تشکیل و در دست بررسی است.

تعویق تاریخ مراجعه مشمولان اعزامی خردادماه به مرکز آموزش مالک اشتر اراک/ مشمولان نهم خرداد ماه مراجعه کنند 

 سرهنگ امید همتی مجد معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین از تعویق تاریخ مراجعه مشمولان اعزامی خرداد ماه به مرکز آموزش مالک اشتر اراک خبر داد و گفت: مشمولان نهم خرداد ماه به این مرکز آموزشی مراجعه کنند.

سرهنگ امید همتی مجد افزود: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده اند، می‌بایست درساعت ۰۷۰۰ روز نهم خرداد ماه به آدرس قزوین: تهران قدیم، پایانه مسافربری قزوین، تعاونی ۱۵ بیتا مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: مشمولان عزیز قبل از حضور در پایانه مسافربری استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی با مراجعه به مراکز تزریق واکسن کرونا ضمن انجام واکسیناسیون کارت تزریق واکسن را دریافت در زمان اعزام همراه داشته باشند همچنین نسبت به انجام معاینه سلامت غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا درمرکز بهداشتی حضور یابند.

سرهنگ امید همتی مجد گفت: همچنین تا قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل: کوتاه نمودن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و. را رعایت نموده، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم و... را به همراه داشته و از حضور و استقرار خانواده‌ها برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری نمایند و همچنین اصل مدارک مورد نیاز (برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و...) را همراه خود داشته باشند مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی استان بیان داشت: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد. ضمنا در صورتی که داوطلب به صورت شخصی و انفرادی به مرکز آموزش مراجعه میکند، می‌توانند حداکثر ظرف ۲۴ ساعت شخصا خود را به مراکز آموزش تعیین شده معرفی نمایند.

سرهنگ همتی مجد خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

صحت عمل و رد رشوه ماموران وظیفه شناس پلیس راه قزوین 

سرهنگ حمزه شایان مهر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس راه بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری در جاده بوئین زهرا به سمت قزوین یک دستگاه خودروی سواری پیکان را به علت تخلف رانندگی با خودروی دارای نقص کامل سیستم روشنایی در شب متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بررسی ماموران مشخص شد؛ راننده فوق فاقد گواهینامه می‌باشد که حین انتقال خودرو به پارکینگ راننده متخلف به منظور چشم پوشی مامور از توقیف خودرو اقدام به پرداخت رشوه به مبلغ ۲ میلیون ریال می‌نماید.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران بدون توجه به درخواست راننده ضمن صورتجلسه وجه پرداختی نسبت به اعمال قانون اقدام می‌کنند.

سرهنگ شایان مهر در خاتمه با اشاره به اینکه پلیس همواره با مجرمان و هنجارشکنان برابر قانون رفتار خواهد کرد، افزود: پلیس مقتدر و مکتبی در تراز انقلاب، پاکدست و در اجرای قانون و برخورد با مجرمان جدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.