فعالیت ۱۲۶ مرکز رشد در استان اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: توسعه مرکز رشد در این استان مورد توجه قرار گرفته و میزان آن به ۱۲۶ مرکز رسیده است.

یوسف عباسپور گیلانده با تاکید بر لزوم نهادینه کردن اقتصاد فناورانه در استان خبر داد و گفت: امروز برای داشتن اقتصاد مناسب و کاهش آمار بیکاری چاره ای جز نهادینه کردن اقتصاد بر پایه فناورانه نداریم.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل می گوید: پارک علم و فناوری اردبیل تمام تلاش خود را جهت جذب ایده‌های فناورانه و رشد و تجاری کردن آنها انجام می‌دهد که برای تحقق آن نیاز به همکاری رسانه‌ها در معرفی محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک داریم.

به گفته او، دستیابی به اشتغال پایدار بر اساس سند جامع توسعه استان اردبیل به منظور راه‌اندازی کارخانه‌ نوآوری و شهرک علم و فناور در دستور کار بوده و در حال حاضر اقدامات خوبی در این باره انجام شده است.

عباسپور با اشاره به اینکه چرخه تولید دانش و اقتصاد دانش‌بنیان در استان اردبیل به حرکت درآمده است، گفت: جذب منابع مالی از صندوق نوآوری و پرداخت تسهیلات حمایتی و ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان جزو اولویت‌های اساسی است که نسبت به پارسال ۴۰۰ درصدی رشد داشته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار