اختصاص ۳ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه از اختصاص ۳ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن کرمانشاه خبر داد.

مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت : سه هزار هکتار زمین برای ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله برای متقاضیان کرمانشاهی اختصاص یافته است.

وی افزود: اختصاص سه هزار هکتار زمین در طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه تصریح کرد: تا چند ماه گذشته آنچه برای اجرای طرح اقدام به ملی مسکن زمین در نظر گرفته شده بود تنها ۳۰۰ هکتار زمین بود که این آمار امروز در یک اقدام جهادی به سه هزار هکتار رسیده است.

آهکی عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۱۳ هزار واحد در دست ساخت است و به زودی تعداد این واحد‌ها به بیش از ۲۰ هزار واحد خواهد رسید.

وی با اشاره به با رتبه بندی کرمانشاه در طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: در حال حاضر در ردیف رتبه ۱۱ کشوری هستیم و سعی بر این است این رتبه را تا حد امکان به پایین‌ترین رتبه برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: در خصوص جانمایی اجرای طرح اقدام به ملی مسکن در کرمانشاه بر اساس برگزاری جلسات متعدد و نظرات کارشناسی این طرح در ۲ نقطه غرب و شرق استان اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این میزان حدود ۶۲ هزار نفر اراضی را تأمین کرده ایم و سهمیه کرمانشاه در طرح اقدام ملی مسکن طی چهار سال ۱۲۰ هزار واحد است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار