فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از افزایش دستگیری ۱۹۰ درصدی سارقان دراردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی عزیزی گفت: پيش از آغاز سال نو، ماموريت‌هاي گسترده پليس همزمان با سراسر کشور تحت عنوان طرح مبارزه با سرقت به مرحله اجرا درآمد.

او در ادامه با تاکيد بر اينکه امنيت و آرامش شهروندان خط قرمز ما مي‌باشد و اجازه نخواهيم داد کسف آن را به مخاطره بيندازد، گفت: در اردیبهشت ماه با تلاشي مضاعف و با گشت‌های محسوس و نامحسوس تلاش کردیم که امنيت و آرامش شهروندان این شهرستان را بیش از پیش تامين کنيم تا به گونه ای که شهروندان اشتهاردی ارتقاء امنیت را لمس کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد باشاره به اينكه آمار وقوع سرقت در اردیبهشت ماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۶ درصدی و کشفیات افزایش ۳۳ درصدی را نشان می دهد، بيان كرد: دستگيری سارقان نيز در این شهرستان نسبت به اردیبهشت ماه پارسال ۱۹۰ درصد افزايش را نشان می دهد.

این مقام انتظامی، پیشگیری از وقوع جرائم و کاهش سرقت، برقراری امنیت و ارائه خدمات انتظامی را از مهمترین اهداف پلیس در سال ۱۴۰۲ برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و مستمر امنیت مطلوب را تامین کنیم.

سرهنگ عزیزی در پایان بر تشدید طرح ها و اقدامات انتظامی در راستای برخورد با سارقان، لزوم هوشیاری و رعایت حقوق شهروندی در انجام ماموریت ها تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.