برگزاری همایش روابط عمومی‌های ادارات هرمزگان

مدیرکل حوزه ریاست استانداری هرمزگان گفت: همایش روابط عمومی‌های ادارات هرمزگان برای رسیدن به یک زبان مشترک در بندرعباس برگزار شد.

محمد گلستانی مدیرکل حوزه ریاست استانداری هرمزگان در این همایش گفت: روابط عمومی‌ها برای بیان دستاورد‌های نظام باید به یک کلام مشترک برسند.

او گفت: در این همایش همچنین یک کارگاه آموزشی برای ارتقای روابط عمومی‌های ادارات برگزار شد.

گلستانی گفت: پارسال هرمزگان در حوزه‌های مختلف رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرد که این نیازمند اطلاع رسانی صحیح روابط عمومی ادارات است.

مدیرکل حوزه ریاست استانداری هرمزگان گفت: در استان ۷۳ هزار نفر پست سازمانی و دولتی دارند و ۳۰۰ هزار نفر پست صنعتی که این برای استان یک رکورد است.

او با بیان اینکه دستاورد‌های دولت درست تبیین نشده است، گفت: در استان ۱۰ هزار مسکن و هزار کلاس درس ساخته است.

گلستانی گفت: ایجاد ۲۶ هزار شغل موظفی استان هرمزگان بوده است که تاکنون ۵۱ هزار شغل ایجاد شده است.

محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان نیز گفت: ادارات یکی از مکان‌های پر مصرف انرژی هستند که امسال باید ۳۰ درصد در زمان اداری و ۶۰ درصد در زمان غیر اداری مصرف انرژی داشته باشند.

 کریمی گفت: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعات ادارات به ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر تغییر می‌کند.

او گفت: امسال سهم استان هرمزگان در مصرف انرژی ۲۹۴ مگاوات است که از این تعداد ۱۴۱ مگاوات سهم مصارف خانگی است.

کریمی با اشاره به اینکه پارسال رشد مصرف انرژی خانگی در استان منفی بوده است، افزود: مشتریان کم مصرف خانگی در هرمزگان پارسال ۱۰۰ میلیارد تومان جایزه دریافت کرده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان نیز گفت: کشاورزانی که در زمان اوج مصرف انرژی پمپ‌های خود را خاموش کنند هزینه زمان غیر اوج مصرف آن‌ها رایگان می‌شود.

او گفت: افرادی که الگوی مصرف انرژی را رعایت کنند به ازای هر یک کیلوات انرژی بین ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان پاداش پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.