درخشش هنرمندان اردبیلی در جشنواره ملی تئاتر رضوی

مسئول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان اردبیل گفت: «فرشید سلامت» و «آرین محمدی» در شانزدهمین جشنواره ملی «تئاتر رضوی» درخشیدند.

داور فرمانی با اشاره به پایان جشنواره رضوی اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری «کوروش زارعی» از یکم تا پنجم خرداد ۱۴۰۲ با اجرای ۱۴ گروه نمایشی صحنه‌ای در تالار پتروشیمی تبریز با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف برگزار شد.

او افزود: بر اساس آرای «علی استادی»، «ایوب آقاخانی» و «سیروس همتی» داوران شانزدهمین دوره جشنواره «تئاتر رضوی»، «فرشید سلامت» و «آرین محمدی» از هنرمندان تئاتر اردبیل با نمایش «روز بر می‌آید»، شایسته تقدیر بازیگری شدند و همچنین در این جشنواره، «رامین قاسمی» و «مونا محمدنژاد» برای آهنگسازی و بازیگری در نمایش «روز بر می‌آید»، کاندیدای دریافت جایزه موسیقی و بازیگری زن شده بودند.

مسئول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: نمایش «روز بر می‌آید» داستان زندگی خانواده‌ای است که پسر بیماری دارد و زندگی این پسر با یحیی که نظرکرده امام رضا (ع) است، گره می‌خورد. این نمایش را «ایوب آقاخانی» نوشته و «غریب منوچهری» کارگردانی کرده است. «فرشید سلامت»، «مجید برج‌علیزاده»، «بهمن صفاریان»، «مونا محمدنژاد» و «آرین محمدی» در نمایش «روز بر می‌آید» ایفای نقش کرده‌اند.

فرمانی خاطرنشان کرد: «اکبر صادقی»، «نسترن اکبرزاده»، «غریب منوچهری»، «یاشار منوچهری»، «رامین قاسمی»، «محمد منوچهری»، «مونا محمدنژاد»، «نیلوفر منافی»، «نسترن اکبرزاده»، «محمد باوفا»، «وحید خاکپور»، «ابوالفضل فرزانه» و «نسرین هوشیار» و «سعید فتاحی» و «بهرام نصرالهی» از دیگر عوامل این فیلم بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.