سه فراخوان با موضوع ایثار و شهادت منتشر شد

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان سه فراخوان در حوزه نویسندگی، موسیقی و فیلم مستند با موضوع ایثار و شهادت منتشر کرده است.

 بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سه فراخوان با عنوان دریافت طرح و ایده نویسندگان، دریافت آثار موسیقی و طرح فیلم مستند با موضوع ایثار و شهادت منتشر کرده است.

در فراخوان دریافت طرح و ایده نویسندگان حوزه ایثار و شهادت آمده، آثار ارسالی باید در قالب‌های داستان کوتاه و بلند، خاطره‌نویسی، زندگی‌نامه، فیلم‌نامه، دل‌نوشته و یادداشت‌هایی که ارزش ادبی دارند و متن پیاده‌سازی‌شده مصاحبه‌ای که نویسنده آن را با شخص دیگری انجام داده، باشد. همچنین ترجیحاً آثاری ارسال شود که مرتبط با حوزه ایثار و شهادت است، آثار به‌صورت تایپ‌شده در قالب فایل word یا pdf و ترجیحاً با قلم B Nazanin سایز ۱۴ باشد. حتماً در آثار ارسالی باید مشخصات نویسنده شامل نام و نام خانوادگی، استان، کد ملی، تاریخ تولد، شماره تماس و شماره‌ای که با آن پیام‌رسان سروش داشته باشد، درج شود. علاوه بر این، تکمیل و ارسال فرم سوابق نویسندگی شرکت‌کنندگان نیز الزامی است.

فراخوان دریافت آثار موسیقی با مضمون ایثار و شهادت نیز در سه قالب سرود، پاپ و سنتی برگزار می‌شود و شرکت در آن برای علاقه‌مندان تمام رده‌های سنی آزاد است. آثار این حوزه حتماً باید در قالب Word ارسال شود و قید عنوان اثر به همراه بخش مربوط به فراخوان در فایل ارسالی، ضروری و شرایط ارسال آثار در حوزه طرح فیلم مستند نیز مشابه فراخوان مربوط به دریافت آثار موسیقی است.

آخرین مهلت ارسال آثار در هر سه فراخوان ، تا ۳۱ تیرماه سال جاری بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به کانال معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۹۲۱۵۸۰۹۱۹ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.