تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری بوشهر به بگ‌فیلتر

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: با تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری به دستگاه بگ‌فیلتر و همچنین انجام تعمیرات اساسی، استاندارد‌های محیط زیستی این کارخانه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

علیرضا پیشین‌زاده با اشاره به کاهش چشمگیر هزینه‌ها با فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری اظهار کرد: برای مثال آسفالت پروژه گذر سرتل - تنگک، با استفاده از ظرفیت کارخانه آسفالت شهرداری در حال انجام است که بیش از ۷۰ درصد صرفه‌جویی در هزینه‌های آسفالت آن صورت گرفته است.

وی بیان کرد: اجرای روکش آسفالت گذر یادشده در فاز دوم اکنون به طول هزار و ۹۰۰ متر و مساحت ۵۲ هزار مترمربع در حال انجام است. 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: لکه‌گیری آسفالت به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان نیز فاز نخست آن در خیابان‌های پرتردد اجرایی شده و در ادامه نیز در سایر معابر عملیاتی می‌شود.

پیشین‌زاده ادامه داد: در سال جاری پروژه روکش آسفالت خیابان شهدای دریایی و همچنین روکش آسفالت خیابان حدفاصل بیمارستان تامین اجتماعی تا سرتل محقق می‌شود.
وی ادامه داد: سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری بندر بوشهر در سال جاری متعهد شده تا آسفالت معابر، گذر‌ها و کوچه‌ها را به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع به سرانجام برساند.

پیشین‌زاده یادآور شد: این سازمان در حال حاضر عملیات پروژه راست‌گرد میدان غدیر را در دست اجرا دارد و به‌زودی نیز عملیات اجرایی راست‌گرد خیابان شهدای نیروی دریایی به سمت تنگک‌ها را آغاز می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.