آهنگ فعلی مجموعه مدیریتی استان برنامه ریزی برای مقابله با فساد است

استاندار قزوین گفت: آهنگ فعلی مجموعه مدیریتی استان برنامه ریزی برای مقابله با فساد است و طراحی و نحوه عملکرد در این زمینه به گونه‌ای است که مردم هم متوجه این رویکرد شوند.

 محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست صمیمی با ائمه جمعه استان قزوین اظهار داشت: فضای مورد انتظار مردم از دولت سیزدهم و کسانی که با استقرار آیت الله رئیسی در مسند ریاست جمهوری امیدوار و شاد شده اند، بسیار ویژه است و تمامی مدیران، مسئول توجه ویژه به این انتظارات هستند.  

 وی افزود: وقتی که مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران در سخت‌ترین شرایط در همراهی با نظام و دولت کم نمی‌گذارند، پذیرفتنی نیست که دوباره امور را با نگاه‌های توام با رانت خواری، فرصت  طلبی و فساد پیش برد و آن‌ها را نسبت به روند ناامید کرد.


اعلایی گفت: آهنگ فعلی مجموعه مدیریتی استان برنامه ریزی برای مقابله با فساد است و طراحی و نحوه عملکرد در این زمینه به گونه‌ای است که مردم هم متوجه این رویکرد شوند و با امیدواری به سمت آینده حرکت کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در دوره اخیر مدیریتی استان مبارزه با فساد تا حدود زیادی نهادینه شده است و کسانی منصوب شده اند که مشهور به عدم تعلقات نفسی و شخصی و همچنین مبارزه با رانت و فساد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار