سرپرست جدید فرمانداری آبیک معرفی شد

در مراسمی حجت الله مددخانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آبیک معرفی شد.

در مراسمی ضمن تقدیر از خدمات حامد فتوحی فرماندار سابق، حجت الله مددخانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آبیک معرفی شد.

امام جمعه آبیک در این مراسم گفت: از فرماندار جدید انتظار داریم با تداوم توقف فعالیت معادن در این شهرستان نگذارد راه تنفس مردم بسته شود.

حجت الاسلام میرامینی اظهارداشت: تبیین درست دین وظیفه روحانیت است و بایستی در این زمینه درست عمل کنیم تا تبیین بدرستی صورت گیرد.
وی بیان کرد: گاهی اوقات تهمت‌های عجیبی نسبت به دینمان می‌زنیم و موضوع را فقط بهشت و جهنمی شدن تعریف می‌کنیم در حالی که دین را باید کاربردی درک کنیم و بدانیم تمام دستورات دینی بدون استثنا کاربردی و آثار دنیوی دارد.

میرامینی تصریح کرد: برای رسیدن به عزت باید دنبال دین بود و عزت انسان کلیدی‌ترین نعمت انسان فقط برای خدا بکار گرفته شود.

امام جمعه آبیک اظهارداشت: عزت خود را فقط نزد خدا هزینه کنید و اگر می‌خواهید در دنیا عزتمند شوید فقط نزد خدا آن را بجویید و بدانید انسان‌ها دو نفر را فراموش نمی‌کنند کسی که عزت را شکسته و آن که نگه می‌دارد و شما نیز اگر می‌خواهید محبوب شوید عزت خود و دیگران را نگهدارید و از توصیه‌های دینی بهره بگیرید.

وی از خدمات فتوحی فرماندار سابق آبیک در مدت ۱۶ ماه مسئولیت تقدیر کرد و گفت:  جابجایی این مدیر توانمند و سخت کوش در این مدت کوتاه برای ما قابل تصور نبود، اما مسئولان اذعان داشتند، چون سال انتخابات است و در بخش سیاسی به نیرو‌های توانمندی نیاز داریم این تغییر انجام شده است.

حجت الاسلام میر امینی یادآورشد: وقت انتخابات که فرا می‌رسد تعداد مکلفین که احساس تکلیف برای ورود به انتخابات می‌کنند اضافه می‌شود و استاندار گفته اند که در این وضعیت نیاز بود از تجربه فرماندار سابق در مسئولیت حساس تری استفاده شود.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در شهرستان آبیک بیان کرد: پروژه مهم آبرسانی به آبیک با تلاش مجموعه‌ای از مدیران بویژه پیگیری فرماندار محترم محقق شد و در این ایام کلنگ زنی بیمارستان شهدا با کمک شورای تامین عملیاتی شد و فرماندار پای مطالبه مردم ایستاد و از زندگی و خانواده خود هزینه کرد و کوتاه نیامد تا کار‌ها اجرا شود.

امام جمعه آبیک جلوگیری از فعالیت معادن در پیغمبرکوه را از دیگر خدمات فرماندار برای کمک به سلامت شهروندان ذکر کرد و اظهار داشت: با همه کار‌های انجام شده متاسفانه فضای مجازی شهرستان بسیار بد شده و از این وضعیت گلایه داریم، زیرا یک عده علیه و له فرماندار جوسازی می‌کنند که بی تقوایی است.

وی اضافه کرد: وقتی مدیری به هر دلیلی تعیین شد دیگر تکلیف تمام است و بعد از آن جنجال ایجاد کردن بی تقوایی است و برخی حیثیت جریان انقلاب را زیر سوال می‌برند و این کار زیبنده نیرو‌های ارزشی نیست.

میرامینی افزود: حق مردم آبیک این نیست که وقتی در همه انتخابات رای انقلابی داده اند و پای نظام ایستاده اند و با تقدیم ده‌ها شهید اجازه بدهیم چند فرد ناصواب آرامش را بهم بزنند.

وی خطاب به فرمامندار جدید اظهارداشت: به شهرستان ولایی و انقلابی آمده اید و توصیه می‌کنم در خدمت رسانی جدی باشید و موضوع آب و آلودگی هوا را جدی بگیرید.

امام جمعه آبیک گفت: آبیک دیگر هوایی برای تنفس ندارد و فرآورده‌های بتنی سیپورکس و معدن سیمان، مرغداری‌های  منطقه و صنعت و مازوت مضرغ شده در نیروگاه و یک کانون آلودگی در جنوب و یک کانون معدن در شمال برای مردم تهدید شده و بایستی فعالیت معدنی با قاطعیت ممنوع و متوقف شود.

وی بیان کرد: آلودگی ریزگرد‌ها در منطقه الله آباد هم از دیگر تهدیدات منطقه است و در کنار آن بایستی به امور فرهنگی و شنیده شدن اذان از بلندگوی مساجد هم فکری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار