حمل و نقل بیشترین تخصیص اعتبار را از سفر رئیس جمهور به قزوین دارد

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: بیشترین میزان تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به قزوین با توجه به نیاز‌ها و مطالبات مردمی با ۲۹.۳۵ درصد به حوزه حمل و نقل اختصاص دارد.

سعید وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: این درحالی است که بخش حمل و نقل از مجموع اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان قزوین، ۲۱.۷ درصد را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین اظهار کرد: اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بزرگراه تاکستان-رزن، اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده قزوین-الموت، اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان برای احداث باند دوم جاده بویین زهرا-دانسفهان-رحیم آباد از جمله مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به قزوین در بخش حمل و نقل است.

این مسوول ادامه داد: اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بهسازی مسیر تاکستان-آقچه کند-نیکویه، اختصاص ۸۰میلیارد تومان برای تکمیل برای تکمیل ۹ کیلومتر از مسیر قزوین-رحیم آباد-کلاچای و اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل هفت کیلومتر از سه راهی تاکستان-ابهر از دیگر مصوبات مهم این بخش به شمار می‌رود.

وکیلی همچنین گفت: در جریان سفر رئیس جمهور همچنین ۹۵ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز استان قزوین درنظر گرفته و مصوب شد.

این مسوول با بیان اینکه بهسازی راه‌های روستایی از جمله مهم‌ترین مطالبات روستاییان به شمار می‌رود که در جریان سفر رئیس جمهور به آن توجه شد، افزود: اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه‌های روستایی از دیگر مصوبات مهم این حوزه به شمار می‌رود که اجرای آن می‌تواند بخش زیادی از راه‌های روستایی استان را نوسازی و ترمیم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.