لیگ NBA| سلتیکس از سد هیت گذشت/ بوستون در آستانه تاریخ‌سازی

تیم بسکتبال بوستون‌سلتیکس با به تساوی کشاندن سری فینال کنفرانس شرق، معرفی دومین فینالیست NBA را به بازی هفتم کشاند.

در جریان سری فینال کنفرانس شرق لیگ بسکتبال NBA، تیم بوستون سلتیکس موفق شد با عملکردی فوق‌العاده، سه باخت خود مقابل میامی‌هیت را جبران و امید‌های صعود خود به فینال NBA را زنده کند.

در بازی ششم فینال کنفرانس شرق، تیم بوستون‌سلتیکس با درخشش ستارگانی، چون جیمی باتلر و کالب مارتین با نتیجه ۱۰۴ - ۱۰۳ میامی‌هیت را شکست داد تا بازگشت باشکوهی به سری فینال داشته باشد.

با شروع سری فینال کنفرانس شرق، میامی‌هیت در سه بازی متوالی با نتایج ۱۲۳-۱۱۶، ۱۱۱-۱۰۵ و ۱۲۸-۱۰۲ بوستون را شکست داد تا بسیاری فکر کنند که بازی چهارم نیز با برتری هیت به پایان خواهد رسید و آن‌ها حریف دنور در فینال NBA می‌شوند. اما این پیش‌بینی درست از آب درنیامد و اکنون این تیم بوستون است که در بازی‌های چهارم، پنجم و ششم فینال کنفرانس شرق، به ترتیب با نتایج ۹۹-۱۱۶، ۹۷-۱۱۰ و ۱۰۳-۱۰۴ میامی‌هت را شکست داده تا تکلیف قهرمانی این کنفرانس و معرفی دومین فینالیست لیگ NBA، به بازی هفتم سری بکشد.

بازی‌های پلی‌آف لیگ NBA به صورت چهار برد از هفت بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که چهار بار حریفش را شکست دهد، برنده سری خواهد شد. در حال حاضر دو تیم بوستون‌سلتیکس و میامی‌هیت در سری فینال کنفرانس شرق، ۳ - ۳ مساوی‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار