سوخت پتروشیمی هگمتانه استان همدان تامین شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با پیگیری‌های مستمر مشکلات پتروشیمی هگمتانه در حوزه تامین سوخت در این استان حل شد.

سیدمجتبی حسینی با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه چند سالی در فراز و فرود‌های تأمین سوخت به سر برده است افزود: به همین منظور نگرانی‌هایی برای کارکنان این مجموعه به وجود آمده بود.

او با اشاره به اینکه این مشکل اختلالی نیز در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان ایجاد کرده بود گفت: موضوع یک بار در سال گذشته با کمک دستگاه‌های متولی مقطعی حل و سوخت اولیه تأمین شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد: اگرچه اختلاف نظر‌هایی بین بخش دولتی و بخش خصوصی که هر دو عضو هیأت مدیره مجموعه هستند باعث شد مجددا مشکلاتی در تأمین سوخت به شکل مستمر به وجود آید.

حسینی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات مقرر شد تعهداتی از جانب بخش دولتی هیأت مدیره برای تأمین سوخت و کمک بخش خصوصی نیز برای تقویت تولید و عرضه در بورس ساری و جاری شود.

حسینی با بیان اینکه از یکی دو روز گذشته تعهد داده شده در تأمین سوخت اجرایی شده است گفت: طی مذاکرات بنا بر این شد در هر مرحله ۵۰۰ تن سوخت بارگیری و برای پتروشیمی هگمتانه ارسال شود.

او افزود: با مذاکرات ادامه‌دار در این مقطع مشکلات پتروشیمی در حوزه تامین سوخت حل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.