خدمات ناوگان اتوبوسرانی محمدیه و مهرگان رایگان شد

شهردار محمدیه از رایگان شدن اتوبوس‌های شرکت واحد این شهر در مسیر محمدیه به قزوین و بالعکس و داخل شهر محمدیه خبر دارد.

پیری شهردار محمدیه با بیان اینکه اتوبوس‌های شرکت واحد محمدیه از اول اردیبهشت ماه سال جاری رایگان شده است، گفت: این طرح با هدف اجرای شعار رشد تولید، ارتقاء رفاه شهروندان، ارتقاء عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی، کمک به محیط زیست و کاهش گاز‌های آلاینده اجرا شده است.

این مسئول گفت: این تصمیم با مشارکت شورا و شهرداری محمدیه اتخاذ شده و استقبال خوبی هم از سوی شهروندان اتفاق افتاده است و تقاضای سفر با حمل و نقل همگانی با رشد بیش‌از ۱۰ درصدی نسبت به گذشته مواجه شده است.

پیری بیان کرد: ما در صدد هستیم تا فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی را ترویج دهیم و دریافت هزینه از مردم برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی را از میان برداریم تا عزت و منزلت آنان حظ شود؛ از طرفی سبب می‌شود تا این هزینه‌ها صرف سبد فرهنگی و تغذیه مردم شود.

شهردار محمدیه تصریح کرد: این طرح در ایران سابقه نداشته و برای اولین بار در شهر محمدیه کلید خورده است؛ در حال حاضر هزینه سفر با حمل و نقل عمومی برای مردم این شهر رایگان شده و به صفر رسانیدم و هدف بعدی ما این است که زمان سفر را هم به حداقل برسانیم تا مردم به رضایت حداکثری دست یابند.

وی تاکید کرد: تقاضای سفر به شدت بالا رفته از این رو پیگیر هستیم تا تعداد اتوبوس‌های محمدیه را افزایش دهیم تا کمبود وسیله نقلیه را هم برطرف کنیم.

شهردار محمدیه در ادامه گفت: در حال حاضر ۱۷ اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی محمدیه و مهرگان از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب مشغول به خدمت رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.