بهره برداری بلوار شهیدان پارسائیان در نیمه خرداد

رئیس کمیسیون شهرسازی معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: زیرسازی و آسفالت بلوار شهیدان پارسائیان درحال انجام است و در نیمه خرداد به بهره براری می رسد.

محمد علی اعتباری رئیس کمیسیون شهرسازی معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: در آزادشهر به دلیل عرض کم خیابان‌ها و صفائیه به دلیل تراکم ساخت و ساز‌ها گره ترافیکی زیادی ایجاد شده است، به همین دلیل مسیری طراحی شده تا انتهای صفائیه به انتهای آزادشهر متصل شود و بار ترافیکی هر دو منطقه کاهش یابد.

به گفته او، این مسیر از بلوار دفاع مقدس آغاز و به بلوار طراوت، بلوار ایرج افشار، بلوار شهیدان پارسائیان، بلوار سردار فلاحزاده متصل می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد افزود: بلوار شهیدان پارسائیان یکی از مسیر‌های اصلی این پروژه زیرسازی شده و آسفالت آن درحال انجام است این مسیر با طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر، ۵ دوربرگردان، دو میدان، دو باند اصلی با عرض ۱۲ متری در حال آماده‌سازی است.

اعتباری گفت: ۲۰ هزار تن آسفالت برای این مسیر در نظر گرفته شد و امید است تا نیمه خرداد به بهره برداری برسد.

او در پایان در خصوص میدان معلم و زیرگذر صاحب الزمان مطرح کرد: میدان معلم آسفالت و اصلاح هندسی آن به اتمام رسید و آعاز عملیات عمرانی در زیرگذر میدان صاحب الزمان با قوت ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار