رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی گفت: راه ارتباطی ۱۴ روستای سیل زده شهرستان گرمی امروز بازگشایی می‌شود.

علی بابازاده درباره خسارت‌های شب گذشته با ابنیه فنی و راه‌های شهرستان گرمی گفت: سیل شب گذشته منجر به تخریب ابنیه فنی و قطع ارتباط جاده‌ای ۱۴ روستای شهرستان‌های گرمی و انگوت شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی می گوید: پس از پایان سیل راهداران در مسیرها حاضر شده و عملیات بازگشایی مسیرها را آغاز کردند و امروز تردد در این راه‌ها برقرار خواهد شد اما برقراری ارتباط کامل حدود یک هفته زمان خواهد برد.

به گفته او، سیل روز گذشته راه ارتباطی روستاهای دمیرچی علیا، طاووس درسی، زرگر، میکائیل درسی، مزرعه علی‌گشاد غفار کندی و تکدام را قطع کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز درباره خسارت‌های سیل روز گذشته به ابنیه فنی راه‌های استان گفت: کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در حال ارزیابی میزان دقیق خسارت‌های وارده به ابنیه فنی راه‌های استان هستند و عصر امروز میزان خسارت‌ها اعلام می‌شود.

آیدین هاشمی می گوید: سیل روز گذشته اغلب به پل‌های باکسی آسیب زده و بعد از پایان سیل راهداران هم مشغول بازگشایی و ارزیابی خسارت‌های وارده هستند.

به گفته او،: بعد از ارزیابی میزان خسارت‌ها با تامین اعتبارات ترمیم و احداث پل‌های تخریب شده آغاز خواهد شد.

هاشمی گفت: سیل روز گذشته به راه‌های فرعی روستایی در شهرستان گرمی، روستای قاسم کندی، ابتدای محور قوشا در جاده مشگین‌شهر - پارس‌آباد خسارت زده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.