کشف انبار سیگار قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از سه میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ هدایت بهرامی گفت: مدتی قبل ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دپو و تخلیه سیگار‌های قاچاق توسط مالک یک انبار در محدوده خیابان رجایی تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. ماموران در جریان تحقیقات اولیه خود مطلع شدند که مالک انبار با استفاده ازخودرو‌های شوتی و تند رو طی یک ماه اخیر سیگار‌های خارجی را تهیه و در این مکان تخلیه کرده است.

وی با بیان اینکه هویت مالک انبار کالا شناسایی شد، گفت: در ادامه هماهنگی‌های قضائی انجام شد و ماموران در عملیاتی در محل این انبار حاضر شده و ضمن بازدید از آن مالک آن را نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به بازرسی ماموران از داخل انبار گفت: ماموران در جریان بررسی از این محل تعداد سه میلیون و ۸۵۰ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق فاقد مجوز‌های قانونی و گمرکی را کشف و ضبط کردند.

بهرامی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی مبنی بر تهیه و توزیع سیگار قاچاق در سطح شهر تهران معترف شد. همچنین انبار مذکور نیز پلمب شد. 

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: کلیه سیگار‌های کشف شده با استفاده از یک دستگاه کامیون خاور به مقر پلیس انتقال داده شد. متهم نیز به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین حیدری
۱۶:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
خیلی زحمت کشیدن اگه راست می گن عوامل اصلی قاچاق رو بگیرن
آخرین اخبار