برگزاری جشنواره غذا‌های محلی کردستان در سنندج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج گفت: جشنواره غذا‌های محلی کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

سرکوت نجفی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری جشنواره غذا‌های محلی استان کردستان در سنندج خبر داد و اظهار کرد: یکی از ویژه برنامه‌های دهه کرامت برگزاری جشنواره غذا‌های محلی است که این سازمان با همکاری انجمن‌ها و سمن‌های فعال در این حوزه برگزار می‌کند.

او خاطرنشان کرد: میزان استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره خوب بوده و امروز نیز تا ساعت ۲۴ از طریق شماره تلفن ۰۹۱۸۳۸۰۸۴۵۴ می‌توانند ثبت‌نام کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: این جشنواره در روز ۹ خردادماه جاری ساعت ۱۶ الی ۱۹ در عمارت خسروآباد سنندج برگزار می‌شود و داوری آن توسط افرادی صاحب‌نظر و زبده در این حوزه انجام و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

او هدف از برگزاری این جشنواره را احیای غذا‌های سنتی، ترویج غذای سالم و تلاش در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی اعلام کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج افزود: مصرف غذا‌های سنتی و سالم به دلیل سازگاری با محیط و سبک زندگی مردم در ارتقای سطح سلامتی جامعه نقش بسزایی خواهد داشت.

نجفی عنوان کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و امیدواریم برگزاری اینچنین جشنواره‌هایی بتواند زمینه شادی و نشاط بیشتر در بین شهروندان را فراهم سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.