درخشش نمایش دل لرزه در جشنواره ملی تئاتر رضوی

نمایش دل لرزه به نویسندگی سید علی موسویان و کارگردانی مجتبی لاله زاری در شانزدهمین جشنواره ملی رضوی خوش درخشید.

شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری کوروش زارعی با اجرای ۱۴ نمایش صحنه‌ای از ۹ استان کشور از جمله آذربایجان شرقی، مازندران، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، یزد، قزوین و استان تهران در تبریز برگزار شد و برگزیدگان خود را شناخت.

نمایش دل لرزه از یزد در این دوره از جشنواره توانست جوایزی ارزنده‌ای را به خود اختصاص دهد، هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه اول بخش نمایشنامه نویسی را به سید علی موسویان نویسنده نمایش دل‌لرزه اهدا کرد و با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه اول بازیگری مرد را به مجتبی لاله‌زاری اختصاص داد.

همچینن از مجتبی لاله زاری به عنوان کارگردان اثر تقدیر شد و سعید خبیری، امین دلپذیر، طاهره هنزایی و سیدمرتضی فخرموسوی در بخش بازیگری و مجتبی هراتی در بخش آهنگسازی و رامین راستجو در بخش طراحی صحنه از نامزد‌های دریافت جایزه بودند.
 
نمایش دل لرزه با بازی سیدمرتضی فخرموسوی، سعید خبیری، امین دلپذیر، طاهره هنزایی، مجتبی لاله زاری از جمله آثار نمایشی برگزیده یزد است که اردیبهشت امسال در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تهران روی صحنه رفت که با استقبال خوبی همراه بود.
 
در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است؛ جواد ابویی در پی ماجرایی با هم‌محله‌ای خود درگیر می‌شود و او را به قتل می‌رساند. حاج مرسل، وکیلی که کاندایدی شورای شهر هم هست برای کسب رضایت خانواده مقتول تلاش می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار