اردبیل میزبان مسابقات فوتسال و والیبال دانش آموزان کشور می‌شود

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزان کشور گفت: مرحله کشوری مسابقات فوتسال و والیبال دانش آموزان مردادماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

حسین بابویی در بازدید از امکانات ورزشی استان اردبیل با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات دانش آموزی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با پیشنهاد معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل در مرداد ماه شاهد برگزاری مرحله کشوری رشته‌های فوتسال و والیبال در اردبیل خواهیم بود و بیش از ۲ هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

او با بیان اینکه استان اردبیل ظرفیت خوبی برای میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان در سطح کشوری دارد افزود: خوشبختانه شاهد همدلی و همکاری خوبی بین آموزش و پرورش استان با دیگر ارگان‌ها برای میزبانی از مسابقات دانش آموزی هستیم و امیدواریم این دوره از رقابت‌ها با کیفیت مطلوبی برگزار شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در حاشیه این بازدید گفت: تمام ظرفیت استان اردبیل برای میزبانی شایسته از مسابقات دانش آموزی به کارگرفته خواهد شد تا دوباره شاهد رونق برنامه‌های ورزشی در آموزش و پرورش باشیم.

اکبر دهقانی نیا همچنین تصریح کرد: پس از پایان همه گیری کرونا لازم است همت ویژه‌ای برای احیای برنامه‌های ورزشی لازم است و استان اردبیل نیز با توجه به ظرفیت‌های ویژه‌ای که برای برگزاری مسابقات دارد با تمام توان از این موضوع پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار