استفاده از ظرفیت بسیج در جهت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه گفت : باید از ظرفیت بسیج در جهت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه استفاده کنیم.

نیکزاد عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه در نشستی با اشاره به پای کار بودن سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم، گفت : حقوق‌دانان بسیجی از طریق اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازانه می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم موثر باشند. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بسیج در جهت توسعه و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه، گفت: امیدواریم امسال با تعامل سازمان بسیج حقوق‌دانان و شورا‌های حل اختلاف در جهت کاهش اختلافات و گسترش صلح و سازش در جامعه گام‌های موثری برداریم.

رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان در حوزه پیشگیری گفت: بسیج حقوق‌دانان به عنوان یک قشر اثرگذار در هر جایی که نیاز بوده ورود کرده و پای کار است.

 وی اضافه کرد: حقوقدانان بسیجی استان در تمامی عرصه‌های تخصصی مورد نیاز مردم و انقلاب اسلامی آماده ایثارگری و نقش آفرینی هستند.

وی بسیج حقوق‌دانان را بازوی اقدامات پیشگیرانه برشمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در عرصه پیشگیری از وقوع جرائم با همکاری دستگاه قضایی استان گام‌های موثری برداریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار