استفاده از روش‌های نوین در تولید محصولات کشاورزی

استاندار خوزستان گفت: استفاده از روش‌های نوین و علم روز جهان تاثیر بسزایی در رشد و تولید محصولات کشاورزی استان با هزینه کمتر خواهد داشت.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: استفاده از روش‌های نوین و علم روز جهان تاثیر بسزایی در رشد و تولید محصولات کشاورزی استان با هزینه کمتر خواهد داشت.

او می‌گوید: با ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان انتظار است با ارائه یک الگوی کشت صحیح، این میزان در سال جاری به ۲۲ میلیون تن و سال بعد به ۳۰ میلیون تن برسد.

استاندار خوزستان ادامه داد: جهاد کشاورزی، شیلات و منابع طبیعی استان باید در زمینه کشت محصولات گلخانه‌ای برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند تا از این طریق اشتغال زایی در سطح استان افزایش یابد.

حسینی محراب گفت: باید بخش کشاورزی استان باید به سمت کشت گلخانه‌ای تغییر جهت دهد، زیرا با آب کمتر، می‌توانیم تولیدات بیشتری داشته باشیم.

او بر ضرورت پیگیری جدی مصوبات جلسات شورای تاکید کرد و گفت: مدیران با کار جهادی در میدان عمل حضور مفیدی داشته باشند و مسیر اشتغال جوانان را هموار کنند و تا زمانی که این امر محقق نشود جریان اشتغال در استان شکل نمی‌گیرد.

حسینی محراب استفاده مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت نیرو‌های جوان را مهم برشمرد و گفت: از جوانان در اجرای امور بهره گیری شود تا با استفاده از دانش روز جهان به توسعه استان کمک کنند.

استاندار خوزستان می‌گوید: باید جایگاه گردشکری، تولید، صنعت و همچنین کشاورزی در اقتصاد استان مشخص و برای آن یک برنامه اصولی پیاده شود تا دستگاه‌های اجرایی بر اساس آن حرکت کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.