ماینرهای غیرمجاز در زنجان خاموش شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۰۶ دستگاه ماینر ( دستگاه استخراج رمز ارز) غیرمجاز به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ ایرج خانی پور از کشف ۱۰۶ دستگاه ماینر ( دستگاه استخراج رمز ارز) غیرمجاز به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در این استان خبر داد و گفت: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر وجود دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در یک واحد کارگاهی واقع در شهرک صنعتی نوآوران زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با اخذ دستور قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در معیت نماینده شرکت برق به محل اعزام شدند و در بازرسی از آنجا تعداد ۱۰۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز را کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی استان زنجان ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، ۵۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: در نتیجه اجرای طرح عاصفات در شهرستان ایجرود تعداد ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در نقاط مختلف شهرستان ایجرود دستگیر شدند.

سرهنگ محمد معصومی راد افزود: هفته گذشته طرح ضربتی عاصفات در سطح شهرستان ایجرود به اجرا درآمد که در نتیجه اجرای آن خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقدار ۱۱۲ گرم شیشه و هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و اجرای این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.