منع حضور مدیرکل میراث فرهنگی فارس در محیط اداری در پی انتشار فیلم نامتعارف

استاندار فارس در واکنش به انتشار فیلمی از برپایی یک مراسم خواستگاری مغایر با عرف جامعه ایرانی – اسلامی در جوار آرامگاه حافظ گفت: با هرگونه اقدام در مسیر ترویج لاابالی‌گری و هنجارشکنی، برخورد قانونی خواهد شد.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در واکنش به انتشار فیلمی از برپایی یک مراسم خواستگاری مغایر با عرف جامعه ایرانی – اسلامی در جوار آرامگاه حافظ، اظهار کرد: به هیچ وجه اجازه هنجارشکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته درصدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی می‌شود.

او تصریح کرد: مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی مرتبط با فرهنگ عفاف و حجاب در فارس اجرایی شده و دستگاه‌های فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده‌اند.

ایمانیه بیان کرد: تلاش شده در حوزه عفاف و حجاب با تدبیر، برنامه‌ریزی و ایجاد آرامش، تذکر در قالب‌های مختلف و طرح‌های ناظر و سامانه مردم رسی انجام شود، اما حساب حرکت‌های سازمان یافته یا کسانی که اصرار به قبح شکنی و مقابله با قوانین و مقررات دارند، جداست.

استاندار فارس اضافه کرد: وظیفه دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی برخورد قاطع، مناسب و بجاست و دستگاه اجرایی و قضایی فارس برای مقابله با ایستادگی در مقابل قانون مصمم است.

ایمانیه گفت: در ماجرای حافظیه شیراز، براساس تصمیم مقامات قضایی، مدیر مجموعه حافظیه و ۲ نفری که رفتار‌های خلاف شرع و هنجارشکنانه داشته‌اند، امروز تعیین تکلیف خواهند شد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز تا مشخص شدن پرونده اجازه حضور در محیط اداری را ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
حالا چرا مدیر کل میراث فرهنگی مگه ان زمان در محل بوده که جلو اینارو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۱۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام هردم از این باغ بری میرسد تازه تراز تازه تری میرسد وقتی مدیران را با موازین اسلامی انتخاب نشوند بهتراز این نباید توقع داشت
Iran (Islamic Republic of)
میم نون
۰۹:۰۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
به نظرم کار بیهوده ای انجام میدین جناب استاندار... این همه آدم اونجان که همه خوشحالن. هیچکی نگفت غیرمتعارف. چطور شما این حرف رو میزنید؟؟ فکر کنم هرجا دیدین مردم خوشحالن باید به این فکر کنید که اون شادی رو بگیرین ازشون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
دمش گرم چهارتا مسئول شجاع و انقلابی می تونن بساط این ناهنجاری ها که منشاش هم از ادارات و ارگانهاست را جمع کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
دمتون گرم برخورد با بی حجابی باید اینگونه قاطعانه باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
قوه قضائیه باید احکام بازدارنده صادر کند نه حکم ۱۵۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
بجای یغه گیری از مسولین (گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر.............) دستگاه قضا یکبار و برای همیشه ریشه ی ترویج این رفتارها را (انتشار تصاویر و فساد و فحشا و اخبار کذب ووو )با استناد و وضع قوانین جریمه ایی بازدارنده در ناامن سازی جامعه میتواند به خشگاند ! تا شاید بی پروایی و دست باز معاندان در اقدامات خلاف عرف و آیین به سخره گرفته نشود که ادامه این روند دشمن خود مصمم و مسر تر به تححیج و تحریک مردم عوام میشود که جبران هزینه هایش بر مردم و مملکت بس سخت و دشوار بوده و هست!
آخرین اخبار