منبع عراقی:

عمار حکیم پیامی از طرف ایران به رئیس جمهور مصر منتقل کرده است

یک منبع عراقی اعلام کرد که رئیس جریان حکمت در سفر خود به مصر، پیامی را از طرف ایران به عبدالفتاح السیسی منتقل کرده است.

یک منبع سیاسی عراقی امروز دوشنبه جزئیاتی را از سفر روز یکشنبه عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق به مصر تشریح کرد.

این منبع سیاسی به روسیا الیوم گفته است: "پس از چند نشستی که طی مدت گذشته بین مقامات امنیتی ایران و مصر به میزبانی بغداد برگزار شد، عمار حکیم در سفر خود به قاهره، پیام‌های ایران در خصوص احیای روابط بین دو کشور را به عبدالفتاح السیسی ابلاغ کرده است".

او افزود: "پیام‌هایی که حکیم به طرف مصری منتقل کرده، مثبت بوده و همچنین پاسخ‌های مثبتی را از طرف السیسی در رابطه با احیای روابط تهران و قاهره دریافت کرده است".

پیش از این، هیثم بن طارق، سلطان عمان صبح امروز در دیدار با رهبر انقلاب اعلام کرده بود که رئیس جمهور مصر به احیای روابط با ایران تمایل دارد که مقام معظم رهبری در جواب وی گفتند: "ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم".

سفر سلطان عمان به ایران پس از سفر وی به مصر انجام شد که طی آن با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
هیچ کدامشان از کشورها به درد ایران نمیخوره بچسب به غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام
خواهشاً یه خبرنگار از رئیس جمهور و رئیس مجلس در زمینه بازار خودرو بورسه که چرا قیمت خودرو در بازار در طول کمتر از یک سال حدود ۳ تا ۳.۵ برابر شده است. چرا خودرو چهارصد میلیون گران می شود و در ارزانی دو میلیون ارزان می شود؟ واردات خودرو کارکرده به کجا رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
افشین احمدی
۱۲:۵۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
اخه منافقین خسته نمیشید برگردید به وطن ایران اسلامیه وروابطه با کشور مصر حتما به صلاح مملکته ما رهبری مهربان و عاقل ودانا ورئیس جمهوری فعال و دلسوز داریم مطمئنیم مطمئن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام.چرا مجلس و دولت با سکوت خود به گرانفروشی ده برابری خودروسازان انحصاری حلبی داخلی و کاهش تولید با هدف درست کردن بازار سیاه به خودروسازان کمک میکند،چرا مجلس و دولت،واردات میلیونی خودروهای کم مصرف و بدون تعرفه گمرکی را برای همه مردم ایران ازاد نمی کند تا این انحصار و گرانفروشی شکسته شود.قطعا سپاه و ارتش میتونه خودروی سواری باکیفیت مثل پژو فرانسه باتکنولوژی روز کم مصرف و ایمن با قیمت فقط پنجاه میلیون تومن بسازه و به مردم شهیدپرور کشور ایران بفروشه،قطعا با تیراژ صدهاهزاری در عرض چند ماه قادر هستند این انحصار،احتکار و کاهش تولید و مافیابازی حلبی سازان داخلی را بشکند.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
جوانهای ایران عزیز خیلی با غیرت هستن همانطور که در عرصه دفاع ملی و اقتدار نظامی . روی دشمن را سیاه کردن و به قدرت اول منطقه در عرصه نظامی شده ایم به والله در هر جایگاهی حتی اقتصاد و خودرو هم می تونن موفقیت کسب و ملت را خوشحال کنند ولی چه حیف که مافیای رانت وخودفروختگان دزد و مسئولین بی کفایت این موقعیت و اجازه را نمیدهن ما ایرانی هستیم و هیچ کاری نشد نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
رابطه با مصر چه سود اقتصادی برای ماداره؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۵۷ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
تو که تا مصر میری // یه پیام هم برا اسرائیلی ها ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
های ی ی صهیونیست خائن...
خون ات بر ما حلال شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
فقط التماس به مصر مونده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
تا دیروز که گدایی ارباب و کدخداتون رو می‌کردید اسمش رو گذاشته بودید بلد بودن زبان مذاکره! حالا ارتباط با مصر که سرشار از منافع اقتصادی و امنیتی ‌شده التماس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
مصر بعد از کودتای ژنرال السیسی برعلیه محمد مرسی با ایران قطع رابطه کرد ولی حالا برای رابطه با ایران مخالفتی هم نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
از منافق بیش از این انتظار نیست
آخرین اخبار