کودکان و سالمندان در این نقطه از دریا غرق نمی شوند + فیلم

فرمانداری فریدونکنار با یک ابتکار، شنای امن را امسال برای کودکان و سالمندان در آب های ساحلی رقم زده است.

ابراهیم نژاد گرجی فرماندار شهرستان فریدونکنار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه این شهرستان ۹ کیلومتر نوار ساحلی دارد، گفت: یک استخر ساحلی سال گذشته برای استفاده از کودکان و افراد ناتوان در کنار دریا ایجاد شده بود که با توجه به استقبال گردشگران، امسال یک استخر دیگر نیز اضافه می‌شود.

او افزود: برای ساخت این استخر ماسه ای که هیچ سازه فلزی ندارد ، ۷۰۰ متر مربع از ساحل دریا به عمق یک متر گودبرداری شده است و آب مورد نیاز استخر نیز روزانه از دریا پمپاژ می‌شود.

فرماندار شهرستان فریدونکنار ادامه داد: استفاده از این استخر ماسه‌ای برای همه کودکان و افراد مسن که توانایی شنا کردن در دریا را ندارند رایگان است.

ابراهیم نژاد گرجی با بیان اینکه بررسی آمار غریق در دریا نشان می‌دهد هر ساله تعدادی از کودکان و سالمندان در دریا غرق می‌شوند، گفت: خانواده‌ها به جای اینکه خطر کنند و کودکانشان را برای شنا به دریا بفرستند می‌توانند از این استخر که سلامت و امنیت آنها را حفظ می کند استفاده کنند.

او افزود: ۷۲ ناجی غریق نیز امسال در سواحل فریدونکنار بکار گرفته خواهند شد

فرماندار شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه پاکسازی سواحل شهرستان فریدونکنار انجام شده است، گفت: برای ایجاد یک ساحل امن جهت استفاده گردشگران، تردد خودرو‌ها در سواحل این شهرستان نیز ممنوع شده است و ماموران از ورود خودرو به ساحل جلوگیری می‌کنند

ابراهیم نژاد گرجی ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام شده امسال شاهد کاهش غریق در آب‌های ساحلی فریدونکنار باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار