ویژه‌های ولادت امام رضا (ع) در شبکه پنج سیما

شبکه پنج سیما به مناسبت ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی را برای بینندگان فراهم کرده است.

 

برنامه «تا نیایش» که در دهه کرامت به صورت ویژه‌ای روانه آنتن می‌شود، به مناسبت ولادت امام رضا (ع) از مشهد مقدس و حرم رضوی ثامن‌الحجج (ع) با اجرای دکتر احمد شفازاده پخش خواهد شد. کارشناس مذهبی این برنامه در روز ولادت چهارشنبه ۱۰ خرداد حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی خواهد بود. «تا نیایش» کاری است از گروه معارف شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی علیرضا هنرمند که به صورت ثابت شنبه تا پنجشنبه بعد از اذان ظهر در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد.


«قرار عاشقی» نیز که هر شب از مناطق مختلف تهران با برنامه‌های متنوع و حضور مهمانان مختلف روانه آنتن می‌شود، سه‌شنبه و در شب ولادت حوالی ساعت ۲۲:۱۰ به صورت استودیویی با حضور خوانندگانی، چون داود التفات‌بیگی و مبین شادلو، نقالی محسن میرزا علی به همراه گروه‌های مختلف سرود و مهمانان مختلف شب ویژه‌ای را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.

این برنامه چهارشنبه شب نیز با گلچینی از جشن «قرار عاشقی» در شب‌های گذشته حوالی ساعت ۲۲:۱۰ روانه آنتن می‌شود.

پخش یک قسمت از مستند «عشق یعنی ...» به تهیه کنندگی علیرضا کرمی از دیگر تدارکات شبکه پنج سیماستکه چهارشنبه ۱۰ خرداد حوالی ساعت ۱۵:۳۰ پخش می‌شود. در این مستند با خادمان مختلف حرم رضوی گفتگو شده و انگیزه حضور آن‌ها را در حرم امام رضا (ع) به تصویر می‌کشد.

همچنین برنامه‌های «سلام تهران»، «به خانه برمی‌گردیم» و ... متناسب با این مناسبت مبارک بخش‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند. مولودی‌خوانی، نماهنگ و میان برنامه‌های مرتبط با ولادت امام رضا (ع) از دیگر بخش‌هایی است که از پخش شبکه تهران سیما تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار