توسعه علم و فناوری یکی از راه‌های جبران عقب افتادگی‌ها است

مدیر عامل یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه گفت: در راستای نذر علمی تعهد می‌کنیم هر فرد از یک میلیون تا ۳۰۰ میلیون با مراجعه به شعب ما می‌تواند وام دریافت کند وام به بنیاد منتقل می‌شود و فرد اقساط را می‌پردازد.

آقای شمسی نژاد گفت: یکی از تاکیدات برای جبران عقب افتادگی‌ها توسعه علم و فناوری است در همین راستا با بنیاد مصطفی همکاری لازم را انجام داده ایم در گام اول در بخش صندوق نیکوکاری این بنیاد ورود پیدا کردیم گام دوم بحث نذر علمی بود.

او در خصوص شرایط بانک خود گفت: سال گذشته رکورد ۳ میلیون تعداد پرداخت وام را داشتیم بیش از ۹۱ درصد رشد مبلغ تسهیلات داشته ایم از ۶۰ همت در سال ۱۴۰۰ به ۱۱۴ همت در سال ۱۴۰۱ رسیدیم بیش از ۸۰ درصد هم رشد منابع داشته ایم که این بالاترین رشد در شبکه بانکی بوده است.

او می‌گوید: در راستای نذر علمی تعهد می‌کنیم هر فرد از یک میلیون تا ۳۰۰ میلیون با مراجعه به شعب ما می‌تواند وام دریافت کند که اقساط آن از ۶ تا ۴۸ ماه است افراد بدون کارمزد وام را دریافت و وام به بنیاد منتقل می‌شود و فرد اقساط را می‌پردازد حتی بنا است ضامنی هم وجود نداشته باشد اگر وام هم نکول شد خود بنیاد معوقات را می‌پردازد باید نیت خیر مردم به راحتی انجام گیرد این پروژه یک طرح دائمی است و در حال برنامه ریزی برای غیر حضوری کردن آن هستیم اکنون حدود ۳۰ درصد تسهیلات به شکل برخط پرداخت می‌شود.

او افزود: مورد بعد بحث وقف سهام و دارای مالی است که با بورس در حال برنامه ریزی‌های هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار