۲۴۵ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۲۴۵ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی این استان به سرمایه گذاران واگذار شده است.

سهیل مرادی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده توسعه کمی و کیفی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شتاب می‌گیرد در سال گذشته از محل منابع عمرانی استانی ۱۱۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۱ شهرک صنعتی مصوب است که از این تعداد ۱۳ شهرک صنعتی با مساحت ۶۷۳ هکتار عرصه عملیاتی می‌باشد.

مرادی نژاد ابراز کرد: با حمایت مسئولان استانی و کشوری در سال جاری برنامه ریزی لازم برای توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی به عنوان بستر اصلی توسعه استان با جدیت در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: توسعه و تملک ۷۰ هکتار زمین، تامین و تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای تقاضای در شهرستان بویراحمد و گچساران، کمک به راه اندازی مجدد ۲۵ واحد صنعتی راکد از جمله اقدامات انجام شده رونق شهرک‌های صنعتی در سال گذشته در این استان بود که برای سال جاری نیز برنامه ریزی‌های لازم در قالب کمیته‌های مربوطه در حال پیگیری است.مرادی نژاد توسعه و تملک اراضی در شهرک‌های تقاضا محور را از برنامه‌های مهم این شرکت اعلام کرد و گفت: زیر ساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی این استان از جمله آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت فراهم شده و آماده استقرار سرمایه گذاران هستیم.

مرادی نژاد بیان کرد: تاکنون ۳۶۱ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی صنعتی استان به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده براساس مجوز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را بیش از پنج هزار و ششصد نفر برآورد کرد.

وی تصریح کرد: در اواخر سال گذشته بیش از ۲ هکتار فضای سبز به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزوده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.